Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Rode bietensap (nitraatrijke groente)

Gepost door bakfiets 
bakfiets 10 mei 2016 12:24
Vanmorgen op radio 1, heeft toch meer positieve effecten dan gedacht, vooral in de groente zelf niet als voedingssupplement. Dus de werking zit in de aanwezige stoffen in de groente, in combinatie met nitraat. Ze weten nog niet exact welke stoffen vervolg onderzoek is nodig. Maas van Beek lijkt een punt te hebbensmiling smiley
Velodroom 10 mei 2016 12:43
bakfiets Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vanmorgen op radio 1, heeft toch meer positieve
> effecten dan gedacht, vooral in de groente zelf
> niet als voedingssupplement. Dus de werking zit in
> de aanwezige stoffen in de groente, in combinatie
> met nitraat. Ze weten nog niet exact welke stoffen
> vervolg onderzoek is nodig. Maas van Beek lijkt
> een punt te hebbensmiling smiley

Aangezien Maas volgens mij intussen ook met bietensap drinken gestopt is, dus niet meer. smiling smiley
Von Kármán 10 mei 2016 12:47
Maas heeft altijd gelijk. Op naar 70km WUR in Moskou met de hulp van Iceman Wim Hof op mijn prOvals en 80x12, ga ook naar mijn webwinkel de prijzen zijn ongelofelijk
bakfiets 10 mei 2016 13:21
Velodroom 10 mei 2016 13:30
Von Kármán Schreef:
-------------------------------------------------------
> Maas heeft altijd gelijk. Op naar 70km WUR in
> Moskou met de hulp van Iceman Wim Hof op mijn
> prOvals en 80x12, ga ook naar mijn webwinkel de
> prijzen zijn ongelofelijk

Maar goed dat de bandenprikker gepakt is. Nu zijn al die super goedkope wielerbandjes niet meer nodig. smiling smiley
Maas blijft een magisch denker. Hij gaat alleen maar groter rijden om met zijn verzet zijn leeftijd voor te blijven (70km/h vergt 83rpm bij 80x12) en hij heeft nog steeds geen pogingen gedaan, omdat hij als hoogspringer denkt, dat zolang hij niet springt hij ook geen foutieve sprong hoeft op te laten tekenen als hij de hoogte niet haalt. De lat moet in de tussentijd echter wel omhoog. Goeddoeme, had hij nou maar voor Uri Geller gekozen in plaats van Wim Hof.
Wim Hof op een racefiets, die niet vooruit te branden lijkt. Je verwacht het niet.

Wielerminnend Nederland viel over het item Robots op de Fiets.
Zou de stemming omgeslaqen zijn na het dümpert filmpje op o.a. DWDD? Ik bedoel, Primer-V2 rijdt tenminste welgemoed als een tierelier over het plein.
bakfiets 10 mei 2016 13:41
Maar het intervieuw is best de moeite waard, terugluisteren mogelijk op radio 1. de ochtend
Ben 10 mei 2016 17:47
Von Kármán Schreef:
-------------------------------------------------------
> Maas heeft altijd gelijk. Op naar 70km WUR in
> Moskou met de hulp van Iceman Wim Hof op mijn
> prOvals en 80x12, ga ook naar mijn webwinkel de
> prijzen zijn ongelofelijk

Pure poëzie
Westfalen 10 mei 2016 19:24
Ik wacht nog altijd op het werelduurrecord van Maas van Beek. Grote praat met zijn Provals. Verbaasde me altijd hoeveel mensen die troep toch nog op hun fiets hadden.
Shinzawai 10 mei 2016 19:33
Ja, daar is het jaarlijkse topic weer!
rustdag 10 mei 2016 19:54
Hier terug te beluisteren: ,[www.radio1.nl] 5:23
Velodroom 10 mei 2016 19:57
Westfalen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik wacht nog altijd op het werelduurrecord van
> Maas van Beek.

Dat STAAT toch al een tijd.

WUR staande op de pedalen, zonder zadel, in 2005 met 42,103km.
Wie herinnert zich niet het vuurspuwend mailtje van Maas aan de toenmalige prikkerhotemetoten? grinning smiley
Bromertà 10 mei 2016 20:32
Barry Hulshof adviseerde Chappi.
Linkebal 10 mei 2016 23:49
Is er iemand die iets van dit topic begrijpt?
rustdag 11 mei 2016 08:03
JA, mensen drinken dit om hun prestaties en hun uithoudingsvermogen mogelijk te verbeteren. DOPING!!!
Von Kármán 11 mei 2016 09:44
Met prOvals produceer je wel 10% meer vermogen. Daarom won Froome de Tour ook afgelopen jaar. Ze helpen je over het dode punt heen, zodat op elk moment van de beenrotatie kracht levert. Een absoluut ongelooflijk en waterdicht onderzoek vind je hier: [www.youtube.com]. Ga ook naar naar mijn site voor de nieuwste ongelooflijke aanbiedingen
Bromertà 11 mei 2016 10:27
Waterdicht met n = 1 ofwel 1 is geen onderzoek? En het aller ergste is dat je in je tweede testje zomaar eventjes je hartslag met 6, 7, 8 slagen per minuut laat oplopen ten opzichte van je eerste test.
Als Froome dat doet (∆P =3,764 Watt/hartslag) dan krijgt ie zomaar minstens meer dan 22 watt cadeau.

Wat een onzin! U kunt de groe(n)ten van Barry krijgen.
Luijt 11 mei 2016 12:07
Het drinken van rode bietensap is geen fijne aangelegenheid. Om mijn Maratona vrienden aan het twijfelen te brengen heb ik het wel een tijdje in hun bijzijn gedronken. Zij drinken die viezigheid nu ook; ik ben zelf gestopt.
bakfiets 11 mei 2016 12:08
spinazie of ruccola ook mogelijk
Hoentie 11 mei 2016 15:02
Er was vanochtend iets op de radio over hoe nitraatrijke groenten (zoals bieten) een positieve bijdrage kunnen hebben op sportprestaties. Daar is overigens niets nieuws aan, dat is al heel lang bekend.

Enkele prikkers grijpen dat aan om een flamewar te beginnen over Maas van Beek die al jaren bietensap aanraadt.

Dit hele topic kun je lezen als een tip: er was iets leuks op de radio. Verder niet te veel aandacht aan besteden: als je wielrennen volgt, wist je het al.

Hth.
Hoentie 11 mei 2016 15:03
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen