Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

van der Haar naar TelenetFidea

Gepost door Quarantanove 
Quarantanove 12 mei 2016 22:25
Het wielernieuws van de dag:
[sporza.be]
en
[sporza.be]
Cyclad 12 mei 2016 22:58
Fijn dat je dit met ons deelt.
Carlos Danger 13 mei 2016 00:36
Van Sven kan Lars nog veel leren.
Slimmerd 13 mei 2016 02:00
Ach, voorlopig lekker voor een 3e stek rijden, kwaliteiten minder dan Van Aert en VDP
Sub Culture 13 mei 2016 06:30
Veldrijden hahahaha
rustdag 13 mei 2016 08:00
Dus Boom gaat nu niet die kant op?
Staffie 13 mei 2016 08:46
Jammer. Ik zou hem graag meer op de weg zien. Bijv. bij Roompot.
Biti 13 mei 2016 09:35
Staffie Schreef:
-------------------------------------------------------
> Jammer. Ik zou hem graag meer op de weg zien.
> Bijv. bij Roompot.

Wat heeft hij op de weg te zoeken?
Eindhovuh 13 mei 2016 09:43
Kwam vorig jaar anders prima mee in bijvoorbeeld Luxemburg en Canada en is nog relatief jong en onervaren.
zumsteg 13 mei 2016 10:08
Mooi dat ie nu bij een ploeg gaat rijden waar er meer aandacht voor de cross is, lijkt me toch fijner.
Leon 13 mei 2016 10:14
Eindelijk zal VdHaar eens knechten hebben in de koers. Meeusen en Van Kessel, lijkt me handig
Columbus SLX 13 mei 2016 10:31
Altijd mooi om te zien hoe dat "ventje" aan de start staat. Ze zijn allemaal geconcentreerd en klaar om te gaan. Maar 1 het meest - en dat is die kleine pitbull.
Snorfietser 13 mei 2016 13:29
Europees kampioen, wereldbekerzeges, er zijn zat veldrijders die het met minder moeten doen. Wellicht kan hij onder de vleugels van Nys nog een stap zetten en op hetzelfde niveau komen als Van der Poel en Van Aert.
Linkebal 13 mei 2016 13:35
Eens. Niet meer dan een schraal alternatief als er geen wegwielrennen op tv is. Veldrittopics zouden verboden moeten worden tot na Lombardije.
cyclingfreakske 14 mei 2016 18:51
Lars zal eerder als speerpunt worden uitgespeeld in dat team.
Meeuwsen is erg wisselvallig en specifiek in zijn parcoursen, Van Kessel valt niet eens op en verder is er ook niemand die echt in beeld zou komen voor een belangrijke zege. Met Nys kan hij toch een trapje hoger, omdat hij nu beter inzicht zal gaan krijgen op de manier waarop Nys een cross aanpakte, evenals specifieke techniektrainingen.
El Chaba 15 mei 2016 21:42
Dat geloof ik ook ja. Zou niet weten waar en hoe Lars van der Haar nog beter zou kunnen worden dan onder de hoede van Sven Nys.
Ook hij is trouwens, net als Meeusen, niet echt een allrounder en ook vrij specifiek in de koersen waarin hij echt kans maakt. Vooral ook vanwege zijn bouw natuurlijk..
cyclingfreakske 17 mei 2016 17:59
ik zie hem graag bezig... niet afgeven...en altijd een gevaarlijke outsider. En heeft meer karakter dan het halve veldrijder-deelnemersveld samen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen