Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Yannick Eijssen en Caleb Fairly stoppen er tussentijds mee

Gepost door lodjan 
lodjan 16 mei 2016 21:34
Beide renners zijn eigenlijk te jong om al te stoppen en ze maken ook het seizoen niet af.
[sporza.be] Wat vindt Soos hiervan?
[www.wielerflits.nl]
lodjan 16 mei 2016 21:37
Fairly zit nu in de kopgroep in California.
malheur 16 mei 2016 21:51
Yannick Eijssen
Caleb Fairly
Sub Culture 16 mei 2016 22:40
Yannick gaf tijdje terug in een interview al aan dat hij bij BMC zijn tijd en die van de ploeg verdeed.
Jammer, want kondigde zich bij de jeugd aan als een klimtalent.
Anderzijds Limburger en dan begin je het leven met een 1-0 achterstand.
Rudy t. 16 mei 2016 22:43
Die fairly nokt er zomaar eventjes mee. Dat is vrij bijzonder. Volgens mij heeft die een prima baantje. Echt een aderlating is het niet lijkt mij, als je me had gevraagd waar die reed had ik het niet geweten. Gebeurt toch vrij zelden dat iemand op dit niveau zomaar stopt halverwege het jaar en bij giant gewoon twee jaar na elkaar ( Olivier). Flakemore leverde z'n contract recent in. Guldhammer ooit. Wie biedt meer?

Om dit kut topic nog enigszins draaglijk te maken. Ik zag laatst dat kump maar liefst drie keer prof is geworden op het hoogste niveau en tussendoor twee keer terug ging naar adria. Wie biedt meer?

Kan dumoulin de tour winnen trouwens?
lodjan 16 mei 2016 23:07
Vet gedrukt, dus je kent ze niet Malheur?
Carlos Danger 17 mei 2016 01:01
Yannick was sinds 2014 al weg bij BMC.
MarcoV 17 mei 2016 08:33
Sub Culture Schreef:
-------------------------------------------------------
> Yannick gaf tijdje terug in een interview al aan
> dat hij bij BMC zijn tijd en die van de ploeg
> verdeed.
> Jammer, want kondigde zich bij de jeugd aan als
> een klimtalent.
> Anderzijds Limburger en dan begin je het leven met
> een 1-0 achterstand.


in dat interview zegt hij juist dat hij de tijd van z'n huidige (Crelan-)ploeg verdoet ...
(hij bedoelt waarschijnlijk te zeggen dat hij iets deed waar hij zich al jaren maar beperkt voor kan motiveren, tegen een magere vergoeding ...)
Snorfietser 17 mei 2016 10:03
Ik kan enkel Derk Abel Bekeringh bedenken die tot 2x toe zijn contract bij Rabo continental liet ontbinden.
Eazster 17 mei 2016 11:10
Kan dumoulin de tour winnen trouwens?

Ja want dat is een Limburger en die beginnen doorgaans met heel veel talent.
Wie is Yannick Eisen?
Carlos Danger 17 mei 2016 12:09
Eazster Schreef:
-------------------------------------------------------

> Wie is Yannick Eisen?


Niemand minder dan winnaar van de Beverbeek Classic!
cyclingfreakske 17 mei 2016 17:57
de echte reden is dat Y. Eijssen een rotverwend nest is dat altijd de rode loper heeft uitgerold gekregen, enerzijds door zijn talent opviel maar papa zijn geld hem wel stevig hielp aan een profcontract.
In het begin was hij gemotiveerd en dat toonde zich al snel... nea een geweldige 2 seizoenen dacht hij dat hij er was (dom dom) en ging maar half goed leven voor zijn vak. Dacht dat het enkel op talent ook kon.
tja, als je dan een paar jaar niks presteert, het team je steeds weer tracht op de rails te krijgen en alle energie en tijd erin steekt, terwijl hij als een halfgare nieuweling traint.... de realiteit is dat de ploeg hem ook niet meer wil inzetten, of amper, omdat hij ermee speelt en het DNF's regent.
Tja... als kind met je gat in de boter vallen, steeds je zinnetje krijgen en weten dat de zaak en papa zijn centen toch in uw richting komen....
verder kunnen het stopzetten een mooie verpakking geven en onzin vertellen in de media wat hij wil.... hij doet er gewoon te weinig voor.

een groot talent dat het totaal vergooit door luiheid.
El Chaba 17 mei 2016 17:58
cyclingfreakske 17 mei 2016 21:20
2015 jaartje Wanty en 2016 Crelan.... tja...heeft zelfs amper gereden de laatste 3.5j.
werkgevers waren niet tevreden. Hilaire vind het zonde maar was het gewoon beu dat hij toch niet luisterde en het niet kon opbrengen.

misschien eens dakwerker / bouwvakker worden, zoals Serge Baguet eens deed om te bezinnen, maar sterk terugkwam en de waarde van zijn talent had begrepen tijdens al dat harde werk in de bouw.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/05/2016 21:26 door cyclingfreakske.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen