Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Kruijswijk

Gepost door Brieske 
Brieske 24 mei 2016 16:22
Tjah, ik dacht nog een topic, nog eentje dan vandaag....
Linkebal 24 mei 2016 16:52
El Chaba 24 mei 2016 17:06
Wat vond jij van zijn mooie rose trui, vandaag?
Brieske 24 mei 2016 17:07
Mooi roze is ook lelijk!

Groet
Luijt 24 mei 2016 17:09
En nu maar hopen dat niemand de woorden "straf", "episch" of "bruut" gaat bezigen.
cyclingfreakske 24 mei 2016 17:10
fenomenaal ook goed ???
predator 24 mei 2016 17:34
Walnoot 24 mei 2016 17:36
Stievie Brute Kruijswijk Held.
merijntje mortirolo 24 mei 2016 17:57
Hij doet het best aardig. Ook wel sympathiek dattie Valverde de etappe gunt.
El Chaba 24 mei 2016 17:59
Dat kenmerkt de echt groten, hè. Deed Armstrong ook eens met Pantani..
Luijt 24 mei 2016 18:03
Dus toch, ik was er al bang voor....
Dollevoet 24 mei 2016 18:11
merijntje mortirolo 24 mei 2016 18:47
Precies. En Moser bij Knetemann. En Boonen bij Hayman. En noem zo het hele rijtje maar op.
Hemmeneggs 24 mei 2016 19:21
merijntje mortirolo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hij doet het best aardig. Ook wel sympathiek
> dattie Valverde de etappe gunt.

Zat duidelijk met overschot. Slim gespeeld, Valverde's honger is nu gestild. Die staat nog in het krijt bij Zakarin. Benieuwd wat die hebben afgesproken.

Kruijswijk wint vrijdag en zaterdag. Speelt met de pedalen.
Clavan 24 mei 2016 20:47
Ik vind rossige mannen best lelijk. Roodharige vrouwen met blanke huid en sproetjes daarentegen. Daar kan ik wel een kunstje op.
Eddy Veen 24 mei 2016 22:39
Klöden bij Weening. Poels bij Gilbert.
cyclingfreakske 24 mei 2016 22:58
Valverde's honger is nooit gestilt.
sterker... als hij de zege al weggaf, heeft hij Valverde net extra motivatie gegeven. Valverde buig je door hem juist niks te gunnen. Zoja, is dat een kapitale fout.
merijntje mortirolo 24 mei 2016 23:23
RRRRRRR, roodharige vrouwen met sproetjes....
Eddy Veen 24 mei 2016 23:35
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als Kruijswijk de Giro wint. De sponsor wil bezuinigen, maar zal hem uitsluitend kunnen behouden met een sterk verbeterd contract en goede knechten, wat ook geld kost. Zou er een bedrijf heil in zien in te stappen? Welke topploeg zou hem anders wegkapen?
cyclingfreakske 24 mei 2016 23:38
... extra sponsors.. maar het budget zal toch met zeker een kwart omhoog moeten.
gezien de talrijke transfers dit jaar, zal er veel geld nodig zijn om de ploeg echt goed te kunnen versterken voor hun ronderenners en een klassiek kopman.
keek Gesink ook niet naar wat anders uit, eens ander lucht willen opsnuiven voor de vardenring ?
Hemmeneggs 25 mei 2016 00:06
Verwacht dat het zomaar eens Jumbo-Lotto kan gaan heten volgend jaar. Frits heeft er kijk op.
Hemmeneggs 25 mei 2016 00:14
cyclingfreakske Schreef:
-------------------------------------------------------
> Valverde's honger is nooit gestilt.
> sterker... als hij de zege al weggaf, heeft hij
> Valverde net extra motivatie gegeven. Valverde
> buig je door hem juist niks te gunnen. Zoja, is
> dat een kapitale fout.

De ontlading bij deze zege van Valverde sprak boekdelen. Kruijswijk had ze bergop allang kunnen lossen, maar koos ervoor samen te blijven werken. Valverde zal z'n podium verdedigen waardoor het wel heel raar moet lopen wil Kruijswijk nog in de problemen gaan komen. Zelfs met een coupe en zonder ploeg zie ik hem op eigen tempo bergop geen 3 minuten meer verliezen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/05/2016 00:15 door Hemmeneggs.
Luijt 25 mei 2016 00:27
Kruijswijk wint de etappe naar Risoul
Rudy t. 25 mei 2016 10:18
Volgens mij heeft gesink net bijgetekend. Dat zal een flinke hap uit het budget zijn geweest. Achteraf was dat misschien beter besteedt aan kruijswijk. Zowel kruijswijk als kelderman zinspelen in de media op een vertrek. Ik weet niet hoe serieus dat is. Misschien wil jumbo wel een paar ton extra betalen als kruijswijk de giro wint en in 2017 naar de tour gaat namens jumbo. Dat zou denk ik geen slechte investering zijn. De stoelen dans is in ieder geval vroeger begonnen dan anders. Sagan, Contador, nibali, degenkolb blijkbaar. Ik ben wel benieuwd waar ze allemaal heen gaan.
Curzio 25 mei 2016 10:45
Inderdaad, laat Bianchi anders het salaris van Kruijswijk betalen, de huidige reclame is goud waard.
Renners die een grote ronde winnen zijn er niet zoveel.
cyclingfreakske 25 mei 2016 10:54
dat dacht men vorig jaar ook in de Vuelta....
1 inzinking kan voldoende zijn. Als men de koers hard maakt 1 fout in eten en drinken, kan het al gebeurd zijn.
Dit is voor hem de meest stresserende tijd va nde Giro.

Valverde bij hem houden was tactisch ook slimmer, maar als je achteraf Kruijswijk op de rollen zag losrijden, zag je oo kwel dat er geen overschot was.
Sterk gehouden tot op de meet, maar er was ook niet veel speling meer om wat te forceren.
Na 2 weken in een grote ronde is je lichaam ook onvoorspelbaarder, dus hij moet vooral met het kopje rijden.
Ger 25 mei 2016 11:17
cyclingfreakske Schreef:
-------------------------------------------------------
> ... extra sponsors.. maar het budget zal toch met
> zeker een kwart omhoog moeten.
> gezien de talrijke transfers dit jaar, zal er veel
> geld nodig zijn om de ploeg echt goed te kunnen
> versterken voor hun ronderenners en een klassiek
> kopman.
> keek Gesink ook niet naar wat anders uit, eens
> ander lucht willen opsnuiven voor de vardenring ?


Gesink heeft zijn contract bij Lotto/Jumbo al t/m 2018 verlengd.
Rudy t. 25 mei 2016 13:59
Bianchi werd dan ook weer aan een andere ploeg gelinkt wisten onze Belgische vrienden te melden
Eddy Veen 25 mei 2016 18:50
Leuk artikel over Kruijswijk: [www.nrc.nl]
Bromertà 27 mei 2016 00:10
Kruijswijk: ’Ik heb niks te verbergen’

Gisteren, 07:49

Op de persconferentie na de sprintersrit die gewonnen werd door Richard Kluge, kreeg Steven Kruijswijk op de persconferentie ook vragen over doping gesteld. Na de zwarte periode waaruit de wielersport komt, horen deze vragen nu eenmaal bij de leider in een grote ronde.

„Ik ben tegen doping, maar ik zie de waarde er niet van om hier nu een statement te maken. De afgelopen jaren heeft het wielrennen veel problemen gekend. Maar ik denk dat er veel veranderd is. Tegenwoordig kun je ook zonder doping grote koersen winnen. Beetje bij beetje proberen wij dat imago te veranderen.”

Kruijswijk is een van de weinige renners die vrijwel direct na trainingen en wedstrijden al zijn gegevens, zoals wattages, hartslag, trainingsduur en afstand, van Strava en Pioneer deelt via Twitter. „Dat heb ik altijd gedaan en blijf ik nu ook doen. Ik merk dat veel mensen dat op prijs stellen. Vooral ook veel fans die zelf fietsen en zich hierdoor enigszins met mij kunnen vergelijken. Ik denk juist dat het vrij geven van deze gegevens de sport geloofwaardiger maakt. Ik heb ook niks te verbergen dus waarom zou ik het niet doen.”

Telegraaf
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen