Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

99th Giro d'Italia 2016 Etappe 21

Gepost door rustdag 
rustdag 28 mei 2016 20:14




Algemeen Klassement

1. Vincenzo NIBALI ITA AST 82:44:31
2. Jhoan Esteban CHAVES RUBIO COL OGE +52
3. Alejandro VALVERDE BELMONTE ESP MOV +1:17
4. Steven KRUIJSWIJK NED TLJ +1:50
5. Rafal MAJKA POL TNK +4:37
6. Bob JUNGELS LUX EQS +8:31
7. Rigoberto URAN URAN COL CPT +11:47
9. Darwin ATAPUMA HURTADO COL BMC +14:09
10. Kanstantsin SIUTSOU BLR DDD +16:29








Etappe 21 » Cuneo › Torino 163km

















finish




Vertrek 12.45


TV: Giro, na de Ronde van Belgie. Sporza // Eurosport 14.30 Giro extra// Koers 14.45

Stream: [www.procyclinglive.com]

Startlijst: [www.procyclingstats.com]

PVW 28 mei 2016 21:09
El Chaba 28 mei 2016 21:51
Heb een zware kater en niet van de drank..
PVW 28 mei 2016 22:15
Belgium tour deed vandaag relativeren. Dan kan je maar beter blij zijn met een vierde plaats in de giro.
Brieske 29 mei 2016 08:19
Goede reactie!

Groet
El Chaba 29 mei 2016 08:36
Erik S. 29 mei 2016 10:08
Nog kans op waaiers?
Slimmerd 29 mei 2016 10:12
Na 120km parade, met een serieuze tussensprint, volgt een koers in de stad Turijn, dus reken er maar niet op, haha.

Trouwens nog een vrij lastig rondje om constant te controleren denk, gezien ook dat stevige bultje erin. De sprintersploegen zijn al niet al te best in controleren, benieuwd wie hier de rol van Keisse gaat overnemen van 2015.
Walnoot 29 mei 2016 10:26
43 hoogtemeters, niet echt steil, daar ga je als aanvaller nooit meer dan een handjevol seconden pakken, vrees ik. En het is ook niet echt genoeg om de knechten kapot op te laten gaan. Denk dat het in de laatste kilometer moet als er nog iemand weg wil rijden. Keihard over die brug wegknallen en blijven gaan. Hup Jos!
pirke 29 mei 2016 10:32
Nu de prosecco niet knalt, willen Van Emden en Tjallingii nog stunten

Nu niet Lotto-Jumbo, maar Astana vandaag de prosecco ontkurkt in de slotetappe van de Ronde van Italië, broeden Jos van Emden en Maarten Tjallingii op een plan om de veelbewogen Giro voor Lotto-Jumbo met een stunt af te sluiten.

Na de twintigste etappe, waarin Vincenzo Nibali de macht greep en Steven Kruijswijk zijn podiumplaats verloor, vertelt Jos van Emden wat hij van plan is.

linkje NOS
Kuiperinho 29 mei 2016 11:41
Als Arndt wint, verlies ik nog een giropool. Dus mijn zegen hebben ze.
Sub Culture 29 mei 2016 11:54
Wat heeft Majka daar mee te maken?
Walnoot 29 mei 2016 12:01
smiling bouncing smiley Beetje flauw maar toch leuk..
merijntje mortirolo 29 mei 2016 12:05
Briljant in zijn eenvoud.
predator 29 mei 2016 12:50
Lauw inderdaad
diravi 29 mei 2016 12:58
Dat ze de urinemonsters maar goed bewaren, die wederopstanding van een tot eergisteren toch wel geknakte Nibali is te bizar om waar te zijn.
Siem 29 mei 2016 13:15
Pff, Nibali wint z'n vierde grote ronde. Het niveau dat Kruijswijk haalde is toch wel vele malen meer "verdacht". En reed Nibali nu echt zo goed, of reed de concurrentie de afgelopen dagen gewoon slecht? Gemiste kans voor Kruijswijk, Chaves is er nog lang niet aan toe, Valverde wordt oud, Majka Zakarin en Jungels gaan in de poule met Mollema Gesink en Zubeldia.
Kuiperberg 29 mei 2016 13:17
Ik kan even al die blauwe truien van Astana niet meer zien, laat staan het roze. En dan die Valverde, die vindt dat de drie besten op 1,2 en 3 zijn geëindigd. Pfff.. helemaal een opmerking ver naast de werkelijkheid angry smiley
predator 29 mei 2016 13:21
Kuiperberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik kan even al die blauwe truien van Astana niet
> meer zien, laat staan het roze. En dan die
> Valverde, die vindt dat de drie besten op 1,2 en 3
> zijn geëindigd. Pfff.. helemaal een opmerking ver
> naast de werkelijkheid angry smiley

Uhh, dalen hoort er toch ook bij? Eens met Valverde.
merijntje mortirolo 29 mei 2016 13:23
Nou ja, het gekke/vreemde/opvallende is natuurlijk dat Nibali BETER werd tegen het einde van de Ronde, niet dattie minder snel slechter werd dan de anderen. Kruijswijk was 'gewoon' stabiel en hoogstwaarschijnlijk in de vorm van zijn leven, maar kon natuurlijk ook júist zo goed voor de dag komen dankzij de mindere vorm van Nibali (en het uitvallen van Landa).

tWas net een Lance Armstrong, de laatste twee dagen, die Nibali.

En Scarponi dan? Slapen die twee bij elkaar op de kamer?
Kuiperberg 29 mei 2016 13:29
predator Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kuiperberg Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ik kan even al die blauwe truien van Astana
> niet
> > meer zien, laat staan het roze. En dan die
> > Valverde, die vindt dat de drie besten op 1,2 en
> 3
> > zijn geëindigd. Pfff.. helemaal een opmerking
> ver
> > naast de werkelijkheid angry smiley
>
> Uhh, dalen hoort er toch ook bij? Eens met
> Valverde.

Ik ben dus oneens,maar dat wist je al. Valverde heeft in de vrijdagetappe vooral profijt gehad van zijn teamgenoten; de derde plek is gebaseerd op zijn sterke team en op de stuurfout ( en dus val van Kruijswijk).
PVW 29 mei 2016 13:47
Beetje vroeg om jungels in te schalen bij zubeldia he.
Quarantanove 29 mei 2016 13:52
Voor de uitstraling van de Giro is het allemaal nog goed gekomen. Nibali wint , Valverde op het podium.
Beter dan twee niet-wielercharismen als Kruiswijk en Chaves op 1 en 2.
Die twee hebben zeker potentie maar moeten eerst nog wat meer naam en faam bij het grote publiek zien te verwerven.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/05/2016 13:52 door Quarantanove.
Remko 29 mei 2016 14:05
Kruijswijk krijgt m.i. NOOIT meer in zijn hele leven zo´n kans om een grote ronde te winnen. Frustrerend om te constateren dat Kruijswijk tot zijn val eigenlijk dagelijks sterker was dan Nibali.....
Maar ja, hoort erbij (ik praat mezelf moed in), Nibali heeft Kruijswijk in de afdaling succesvol onder druk gezet en het daarna imponerend afgemaakt.
Kruijswijk nog eens podium (laat staan winnaar) in een grote ronde, ik denk het niet (en hoop hartgrondig dat ik ongelijk heb).
Inigo 29 mei 2016 14:15
Ook mijn gedachten. De organisatoren moeten stiekem een vuistje hebben gemaakt toen kruijswijk viel.. 1) spektakel 2) bekendere winnaar..
JW 29 mei 2016 14:16
Ik zou niet weten waarom Kruijswijk deze prestatie niet zou kunnen herhalen
Zijn mooie positie kwam niet tot stand door toeval, geluk of wat dan ook. Hij stak gewoon boven de rest uit.

Was het rennersveld in deze Giro zwakker dan normaal ?
M.i. niet. Als je het rennersveld van bij de start in ogenschouw neemt was de bezetting beslist sterk. Elk jaar vallen er, t.o.v. de verwachtingen, renners mee en tegen. Als Kruijswijk niet van start was gegaan zou de strijd om het klassement vrijwel zeker gegaan zijn tussen de renners die dicht achter hem eindigden. En dan was het relatieve "falen" van Nibali en Valverde veel minder aan het licht gekomen.

Bovendien valt voor Kruijswijk nog veel te verbeteren.
Allereerst lijkt me de nu opgedane ervaring een belangrijke pré.
Daarnaast zou iets meer ondersteuning in de bergen hem een stuk minder kwetsbaar maken.
Ten slotte kan hij zijn daalcapaciteiten nog verbeteren. (Overigens is hij beslist geen slechte daler, dat heeft hij afgelopen week ook vaak genoeg laten zien !).
Walnoot 29 mei 2016 14:23
Zakarin ook, die reed hier net zo goed zijn eerste grote ronde voor een klassement. En Majka heeft intussen een podiumplaats in een grote ronde plus drie etappes en een bergtrui in de Tour op zijn palmares, hoort daar ook niet echt bij.
Walnoot 29 mei 2016 14:25
Het lullige is dat Chaves, Valverde en Nibali allemaal ook nog een etappe hebben gewonnen, dat heeft verder niemand uit de top tien weten te doen.
Quarantanove 29 mei 2016 14:37
Inigo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ook mijn gedachten. De organisatoren moeten
> stiekem een vuistje hebben gemaakt toen kruijswijk
> viel.. 1) spektakel 2) bekendere winnaar..

Ad1)Daarom vond ik de rit van vrijdag , buiten de val van Zakarin , er eentje waar ik als TV-kijker van genoten heb.
Ad2) Misschien hebben de organisatoren er zelf een hand in gehad in de zaterdagetappe. Heeft Vinokoerov niet alles moeten betalen aan Chaves om zich te laten lossen.
Snorfietser 29 mei 2016 14:40
Als je het gevoel hebt als LTJ dat het kansrijk is moet je het zeker gaan proberen. Lak aan die parade, toen Kruijswijk viel trokken ze ook vol door. Hoop trouwens dat dat critrium op het slot geen probleem gaat worden voor Kruijswijk met zijn blessures.
Andere Peter 29 mei 2016 15:09
Net als daalkwaliteiten is het hebben van een goede ploeg een normale competentie die wedstrijden beslist. Valverde staat daar terecht en reed een hele knappe Ronde.
sijbriskie 29 mei 2016 15:09
Wil je weten wat IK ervan denk, Merijntje? Nee? Ok, komt ie dan...ik denk dat het verschil in niveau bij Nibali veel groter leek dan het daadwerkelijk was. In de rit naar Carvaro waren slechts Chaves en Kruijswijk iets sterker. Nibali kwam als derde over de top van de laatste col op slechts 30 seconden achterstand op genoemd tweetal. En had wél alle andere klassementsgroten achter zich gelaten met zijn eerste aanval. Denk dat hij zich in zijn eenzame achtervolging op die twee geheel leeg heeft gereden en dat hij daar de volgende dag in de klimtijdrit en de bergetappe erna de prijs voor heeft betaald. De glycogeenvoorraad was tijdelijk beperkt. De laatste paar bergetappes was die voorraad weer aangevuld met als gevolg dat hij nu net iets sterker was dan de vermoeid geraakte Chaves. Kruijswijk neem ik natuurlijk niet als vergelijkingsmateriaal.
merijntje mortirolo 29 mei 2016 15:22
Tsja, ik neem de gehele Giro mee en zie een Nibali die in de luren gelegd wordt door Dumoulin, bergop aanzienlijk zwakker is dan Kruijswijk en Chaves, in de tijdrit echt wel belachelijk veel tijd verloor en een wederopstanding doet waar Jezus fucking Kerristus nog jaloers op zou wezen, ware het niet dat die gast verzonnen is door 'de schrijver van de bijbel' en/of eigenlijk Julius Caesar was.

Het klopt niet.

Nooit opgeven is zeker des Nibali's, maar terugkeren uit de dood is 'erover.'
Prikdude 29 mei 2016 15:23
Met bovendien de wetenschap dat Nibali geen krabbelaar is die niet al eens drie keer als beste na drie weken kwam bovendrijven als beste en dus aangetoond het vermogen heeft niet per se (heel veel) te verslechten tijdens een ronde. Relatief is hij dus snel beter als de anderen wél minder worden (Chaves duidelijk, subtopklassementsrenner Valverde die in een rit op grote hoogte tweede van de klassementsrenners wordt is ook geen maatstaf).

Maar als je het van mij ook niet zou willen weten en het niet vroeg, of Nibali zich volgejekkerd heeft met kandij uit de jutenzak van dopepiet Vinokoekoek, dan zeg ik volmondig ja. Met zijn buikje en non-klimmersgestel.
Velodroom 29 mei 2016 15:24
merijntje mortirolo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nou ja, het gekke/vreemde/opvallende is natuurlijk
> dat Nibali BETER werd tegen het einde van de
> Ronde, niet dattie minder snel slechter werd dan
> de anderen. Kruijswijk was 'gewoon' stabiel en
> hoogstwaarschijnlijk in de vorm van zijn leven,
> maar kon natuurlijk ook júist zo goed voor de dag
> komen dankzij de mindere vorm van Nibali (en het
> uitvallen van Landa).
>

Het enorme voordeel van Nibali in vergelijking met Kruijswijk is wel geweest, dat zijn kettingmalheur maar even duurde, terwijl Kruijswijk door zijn stuurfout en lelijke val al meteen was uitgeschakeld, Hij kon niet meer zoals Nibali deed zijn acupuncturist inschakelen om hem even weer "volledig" op te lappen.

Alhoewel zo'n ronde altijd bezaaid is met dit soort calamiteiten, daar valt nu eenmaal niet aan te ontkomen, aan deze zege van Nibali kleeft wat mij betreft een smet.
Ron Meijers 29 mei 2016 15:24
My thoughts exactly.
merijntje mortirolo 29 mei 2016 15:28
Ons mattie Wu zei het gister nog: "Hij is dik." Dat was ik nog eens vergeten mee te nemen. Je zag aan alles dat Nibali niet goed was en dan kan hij de laatste twee dagen dit.

Het. Klopt. Niet.

(En je weet dat ik 'Nibalifan' ben).
Zoldermam 29 mei 2016 15:30
Van emden en tjallingi zoals beloofd in de ontsnapping.
Velodroom 29 mei 2016 15:35
Prikdude Schreef:
-------------------------------------------------------
> Met bovendien de wetenschap dat Nibali geen
> krabbelaar is die niet al eens drie keer als beste
> na drie weken kwam bovendrijven als beste en dus
> aangetoond het vermogen heeft niet per se (heel
> veel) te verslechten tijdens een ronde. Relatief
> is hij dus snel beter als de anderen wél minder
> worden (Chaves duidelijk, subtopklassementsrenner
> Valverde die in een rit op grote hoogte tweede van
> de klassementsrenners wordt is ook geen maatstaf).
>
>
> Maar als je het van mij ook niet zou willen weten
> en het niet vroeg, of Nibali zich volgejekkerd
> heeft met kandij uit de jutenzak van dopepiet
> Vinokoekoek, dan zeg ik volmondig ja. Met zijn
> buikje en non-klimmersgestel.

Of acupuncturisten en meer lieden van de alternatieve sector zijn de nieuwe medicijnnannen?
Usain Bolt werd ook al verschillende keren `“afgeschreven“ maar keerde na bedevaarten naar Wohlfahrt telkens als herboren terug.
Ook nu voor Rio ziet het er weer niet zo zeker uit, maar eerlijk is braaf, topsporters als Bolt en Nibali zijn ook in hun hoofd uitzonderlijk.
nachtwacht 29 mei 2016 15:41
Meer ondersteuning in de bergen krijgt hij wel als hij volgend jaar voor BMC de Giro rijdt.
Rudy t. 29 mei 2016 15:47
Ja dat van Majka wilde ik dus ook neer pennen.
nachtwacht 29 mei 2016 15:47
Hoe lang duurt het voor een glycogeenvoorraad is aangevuld?

Ik ben het eens met Merijntje, Nibali heeft iets meer aangevuld dan alleen zijn glycogeenvoorraad.
Bromertà 29 mei 2016 15:59
Kruijswijk over hoe-heet-die-gast-ook-alweer:

"Heeft hij de roze trui? Nou ja, laten we zeggen dat hij een goede comeback heeft gemaakt."
Bromertà 29 mei 2016 16:00
Hoe's 't met je rekenmachientje?
Clavan 29 mei 2016 16:01
Tja. Nu heeft Kruijswijk wel 2 ploeggenoten mee in de ontsnapping.
Bromertà 29 mei 2016 16:06
Zit hier een onbepaald iemand een ander wel bepaald iemand te beschuldigen van verkeerd spul? Heppie ook argruwelementen ?
merijntje mortirolo 29 mei 2016 16:07
cyclingfreakske 29 mei 2016 16:09
Zou Kruijswijk nog aanvallen op de lokale vluchtheuvel ?
Jumbo stuurde wel 2 mannetjes vooruit.... knap denkwerk van de leiding.
merijntje mortirolo 29 mei 2016 16:10
Velen op het prikbord hoopten dat Kruijswijk een Landisje zou doen, maar zagen even niet dat Nibali daar al mee bezig was. Die smeerde hem alleen uit over twee dagen.
merijntje mortirolo 29 mei 2016 16:12
Nice try, echter acht minuten te laat.
PVW 29 mei 2016 16:19
Ik kijk vandaag niet. Hoezo 8 min te laat? Tijdsopname voor ingang lokale ronden?
merijntje mortirolo 29 mei 2016 16:20
Hee, ik schakel net pas in (dochter achter tv), denkend: "Er is vast een kopgroep van een man of zes tot tien met daarIN twee LTJ's," bestaat de kopgroep enkel uit die twee.

Best komisch. Hoe groot is de gunfactor? Jammer dat Roglic al een etappe gewonnen heeft...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/05/2016 16:21 door merijntje mortirolo.
merijntje mortirolo 29 mei 2016 16:20
Omdat Clavan de grap al maakte om 16.01.
Velodroom 29 mei 2016 16:20
nachtwacht Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoe lang duurt het voor een glycogeenvoorraad is
> aangevuld?
>
> Ik ben het eens met Merijntje, Nibali heeft iets
> meer aangevuld dan alleen zijn glycogeenvoorraad.

Dit speelt volgens mij gerekend over etappen geen rol bij deze mannen althans.

Snelle Eddy heeft zonder koollhydraatstapeling 1620 kcal aan glycogeenvoorraad.
Mechanische erergie voor een ADV van 300W is 1080 kJ en met een spierrendement van 25% (Remember de magische percentage´s geclaimd voor ene Texaan en ook Froome) is dat 1032 kcal per uur. Bij een ADV niveau van 300W is het aandeel van glycogeen in de brandstof 74%. Ergo 764 kcal per uur aan glycogeen verbruik.

De voorraad was 1620 gedeeld door 764 is dus 2,12 uur voordat de hongerklop inzet.
Bij koolhydraatstapeling kan de hongerklop uitgesteld worden tot 3,8 uur.
Met tussendoor energie op te nemen verandert uiteraard de zaak.

Allemaal na te lezen op blz. 209 van wat mij betreft het meest interessante wielerboek van het jaar: Het Geheim van Wielrennen. Nederland in Pole Position.
Ik heb wat problemen met sommige tekens )op de PC' en heb een en ander zo illustratief mogelijk neergeschreven alhoewel het totaal nog iets complexer zal zijn.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/05/2016 17:16 door Velodroom.
sijbriskie 29 mei 2016 16:22
Met alle gebrek aan respect: slap gelul.
Velodroom 29 mei 2016 16:34
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoe's 't met je rekenmachientje?

Operator of time Broeder
“Als U de beep hoort, dan is het vier uur. Hij zei het een uur lang en toen heb ik maar opgehangen“.
Cecchini 29 mei 2016 16:40
Waarom wachten de 6 geloste Lotto Jumbo renners niet op van Embden. Even een knipoog naar Astana en Movistar
Velodroom 29 mei 2016 16:52
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zit hier een onbepaald iemand een ander wel
> bepaald iemand te beschuldigen van verkeerd spul?
> Heppie ook argruwelementen ?

Ik beschuldig niemand.
Ik wil best geloven, dat de acupuncturist hier Nibali voordeel heeft opgeleverd, net zo goed als een fietstoerist ook nooit zo goed zou zijn opgelapt als Steven Kruijswijk.
Zo werkt dat nou eenmaal.

De smet voor Nibali blijft voor mij toch, dat hij menselijkerwijs de zege in zijn schoot kreeg geworpen. Ongeacht wat hij er daarna nog voor moest doen.
Natuurlijk is het all in the game, maar hoop jij als 100m sprinter ook, dat je sterkste concurrent in de startblokken blijft zitten, omdat hij denkt, dat er vals gestart is. grinning smiley
Slimmerd 29 mei 2016 16:54
Dat noemen ze winnen met een twijfel, ooit moet je die eerste winnen hè
rustdag 29 mei 2016 16:55

Renaat en Jose bedankt, jullie waren weer geweldig
valse trage 29 mei 2016 17:06
Walnoot 29 mei 2016 17:07
Modolo kan roepen wat hij wil en had best een beetje gelijk, maar hij ging er natuurlijk nooit meer overheen komen in die laatste 50 meters. Daarnaast wint er anders een Duitser, dat wil natuurlijk niemand op zijn geweten hebben.
Walnoot 29 mei 2016 17:08
Overigens denk ik dat Colbrelli zonder te vallen een mannetje of twee mee had gekregen, en dat ze die dan nooit meer terug hadden gezien. Leek me meer het sleutelmoment van de laatste tien minuten.
Hemmeneggs 29 mei 2016 17:08
JW Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik zou niet weten waarom Kruijswijk deze prestatie
> niet zou kunnen herhalen
> Zijn mooie positie kwam niet tot stand door
> toeval, geluk of wat dan ook. Hij stak gewoon
> boven de rest uit.
>

Ik durf hier zelfs wel te beweren dat Kruijswijk structureel beter gaat presteren dan (een gedrogeerde) Nibali in de grote rondes. Ik heb al vaker gezegd dat Nibali hier gewoon in topvorm is gestart. Echter heeft hij tik op tik gekregen van Kruijswijk en mentaal komt zoiets gewoon hard aan. Dan lijkt het misschien of de topvorm er niet is, maar weegt het twijfelen aan jezelf enorm zwaar.
Slimmerd 29 mei 2016 17:13
Modolo had denk ook niet gewonnen en een Duitser nog een ritzege geven gaan we niet doen.
Quarantanove 29 mei 2016 17:19
Het is vooral weer uitkijken naar Renaat als hij komende herfst en winter de interviews doet vanuit de materiaalposten.
Anony 29 mei 2016 17:19
Sub Culture 29 mei 2016 17:20
Miquel1983 29 mei 2016 17:25
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Waarom wachten de 6 geloste Lotto Jumbo renners
> niet op van Embden. Even een knipoog naar Astana
> en Movistar

Haha, dat zou wat zijn. Ik vrees alleen dat dat als competitievervalsing gezien zou worden door die ronde achterstand.
merijntje mortirolo 29 mei 2016 17:27
Hi hi. Wat is het drama in de koers toch heerlijk...
Miquel1983 29 mei 2016 17:27
Ergens wel sneu voor Nizzolo, maar anderzijds maakt hij zelf een fout door van zijn lijn af te wijken. Ik denk dat Modolo anders 2e zou zijn geworden, want hij moest wel degelijk in de remmen. Dus de ene Italiaan schakelt de andere uit en een Duitser profiteert.

Net goed dat dat irritante achtervolgen van Trek, Lampre en Ettix hen uiteindelijk niets op heeft geleverd. Ik hoopte voor de finish al dat een outsider zou winnen. Dat achtervolgen van sprintersploegen maakt wielrennen saai.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/05/2016 17:33 door Miquel1983.
Rudy t. 29 mei 2016 17:29
Won die solo of niet?
merijntje mortirolo 29 mei 2016 17:30
Arme Kuiperinho: zomaar Majka kwijt.
Cecchini 29 mei 2016 17:36
Of 5 minuten langs de kant gaan staan van Scarponi of Visconti om te wachten op Nibali of Valverde dat niet is. Ik zie het verschil niet.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/05/2016 17:36 door Cecchini.
Slimmerd 29 mei 2016 17:38
Dus Nizzolo blijft zonder zege, pijnlijk, maar zeker eigen fout!
Cyclad 29 mei 2016 17:40
Ik wel. Je kunt alleen maar wachten op iemand die achter je fietst, niet op iemand die voor je fietst.
Bromertà 29 mei 2016 17:41
Geheel in overeenstemming met jouw naïviteit: Wie in sprookjes gelooft, verheerlijkt wonderbaarlijke wederopstandingen.
Walnoot 29 mei 2016 17:41
Eerste profoverwinning van Arndt niet behaald in een of andere ronde van huppelkut? Totaal onverdiend natuurlijk.
Bromertà 29 mei 2016 17:45
Laat zo'n acupunctuurbehandeling, geen naaldverwondingen achter? En is dat niet in strijd met de naaldloosheid zoals afgekondigd door de UCI in het jaar 2011?

Die renners, met hun begeleiders en goedgelovige volgelingen hebben wel enorm veel fantasie hoor.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/05/2016 17:46 door Bromertà.
Carlos Danger 29 mei 2016 17:47
Waarom wachtte het peloton niet op Colbrelli?
Bromertà 29 mei 2016 17:48
Niet te volgen wartaal, maar 't zal wel aan mij liggen. Weer die sprint? Hoezo? Een "smet" omdat iemand blijft zitten? WTF?
Bromertà 29 mei 2016 17:49
"Dit speelt volgens mij gerekend over etappen geen rol bij deze mannen althans. "

Humor?
Bromertà 29 mei 2016 17:51
Vandaag weer heel veel renners die "onder druk werden gezet."
Velodroom 29 mei 2016 18:02
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> Laat zo'n acupunctuurbehandeling, geen
> naaldverwondingen achter? En is dat niet in strijd
> met de naaldloosheid zoals afgekondigd door de UCI
> in het jaar 2011?
>
> Die renners, met hun begeleiders en goedgelovige
> volgelingen hebben wel enorm veel fantasie hoor.

Ben niet met de materie bekend en uiteraard heb ik dit verhaal ook maar van The Wall Street Journal.

Maar net zo goed als de effecten van massage´s tegenwoordig ook ernstig worden betwijfeld zal er echter wel een tijdelijk effect zijn.
Wellicht is dat ook bij alternatieve methode´s zo.

Qua resultaat heeft Nibali een geweldige come-back gemaakt, maar qua puur fysiek presteren valt het volgens mij wel mee. In alle relativiteit, dat weer wel.
Chronowatts zal dra bekend maken hoe het ook al weer zat.....
Bromertà 29 mei 2016 18:32
"maar qua puur fysiek presteren valt het volgens mij wel mee."

Voel je dat aan je water of zo?
Velodroom 29 mei 2016 18:36
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> Niet te volgen wartaal, maar 't zal wel aan mij
> liggen. Weer die sprint? Hoezo? Een "smet" omdat
> iemand blijft zitten? WTF?

Broeder moet wel in een gebied wonen, gelegen onder NAP, want hij is continu bezig met stenen op laag water te zoeken.
En wat is er mis met de 100m sprint, want dat is en blijft het meest legendarische sportnummer, dat er bestaat.
En dat zegt Fred, al eeuwen op twee wielen rondrijdend en die kan het weten. smiling smiley

Spaak zal af en toe wel eens door zijn haren strijken en denken, wanneer zou de Rijdende Rechter hier nu ingrijpen.
Ik heb er zo niet meer zo veel zin in.
cyclingfreakske 29 mei 2016 18:38
De Giro... gebeurt altijd wat tot de laatste moment...wat kan de Tour saai zijn.
Pyama 29 mei 2016 18:49
Och och... Lekker huilen in een hoekje. Wielrennen is nu eenmaal een tactische teamsport, niet iets voor domme jongens.
Velodroom 29 mei 2016 18:51
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> "maar qua puur fysiek presteren valt het
> volgens mij wel mee."

>
> Voel je dat aan je water of zo?

Ik scroll me rot om te zien wie er nu weer belletje trekt.
Soms denk ik wel eens, dat elke ervaren prikkerd hier moeiteloos uit teksten zonder prikkernaam de namen Broeder en Velodroom aka Fred en Horsie als de rechtmatige eigenaars van deze posten zullen distilleren of destilleren. Broeder bereidt maar alvast een likeurtje voor het slapen gaan.

Ik zit al de hele dag binnen. Toch maar effe nog op de renfiets.
Misschien zie ik onderweg weer de overblijfselen van de Giro d´Italia, toen die nog door het Gelderse landschap kronkelde.
Maar de verf begint net als bij Karel Appel af te bladderen.
merijntje mortirolo 29 mei 2016 18:54
*doet belletjetrek*
sijbriskie 29 mei 2016 19:12
Jij kent mij helemaal niet. Ik ben helemaal niet naïef.
ton duk 29 mei 2016 20:19
merijntje mortirolo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Arme Kuiperinho: zomaar Majka kwijt.

smileys with beer
Rudy t. 29 mei 2016 20:19
De grote vraag is: was het terecht de dsq?

En waarom wordt hij 12e? Als die jury humor zou hebben zouden ze hem naar de tweede plek zetten.
El Chaba 29 mei 2016 20:46
De ultieme denkfout, die hier vaak gemaakt wordt en waarvan je niet verwacht dat intelligente mensen zoals jij die maken: iemand die zonder harde bewijzen weigert te (ver)oordelen van naïviteit betichten. Dom, dommer, domst.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/05/2016 20:47 door El Chaba.
Cecchini 29 mei 2016 21:04
Zelfs met een ironische knipoog wordt Pyama nog laaiend. Proficiat nog met de bergtrui voor Nieve.
cyclingfreakske 29 mei 2016 21:23
de disqualificatie op zich was terecht.
Had Modolo anders gewonnen ? vrijwel zeker niet, ze waren al te kort bij de meet toen het gebeurde, Modolo zat amper naast het achterwiel.
De zwiep was overbodig,
Bij het interview ontwijkte Nizolo de vraag over het maneuver kompleet, dus dat duid wel op enig opzet en niet zomaar vanuit een reflex.

Rottig voor Arndt dat hij geen ceremonie kreeg voor de Giro winnaar , maar anderzijds ze misschien met opzet al de rest hebben afgewerkt vooraleer met de dsq uit te pakken. Een boze reactie van de tifosi zou alles kunnen overschaduwen.
Rudy t. 29 mei 2016 21:31
Er moest ook gewoon een Duitser winnen in de sprint natuurlijk. Met vier wonnen Ze alle sprints.
El Chaba 29 mei 2016 21:31
Volkomen terechte diskwalificatie.
En kennelijk ben ik de enige die denkt dat Modolo zonder die deur-op-slot-actie (twee keer) wel gewonnen had?
Slimmerd 29 mei 2016 22:06
Winnen durf ik niet te zeggen, de dsq lijkt me ook terecht, maar of hij Arndt nog had gepakt weet ik niet.
Bromertà 30 mei 2016 10:29
Om in de bak humor naast de wc-eend te bewaren:

Engels: “We hebben met de ploeg een fantastische Giro gereden”
Luijt 30 mei 2016 11:57
Ja dat gehighfive na afloop van de etappe gisteren vond ik ook al potsierlijk, evenals de kansloze vlucht van Van Emden en Tjallingii.
Battaglin is vooral omhoog geschreven en die schansspringer was in de bergen onzichtbaar.

Kruijswijk was volstrekt on his own.
Slimmerd 30 mei 2016 12:07
Battaglin omhoog geschreven? Volgens mij heeft deze zich volledig opgeofferd op het moment dat de roze trui in beeld kwam/in de ploeg was voor zijn kopman. Deed dat ook nog eens meer dan behoorlijk in mijn ogen en was zeker een meerwaarde voor de ploeg.
Roglic bezorgt LottoNL twee prima tijdritten, maar heeft denk ook ontdekt dat een drieweekse ronde wel even wat anders is, potentie is er zeker in ieder geval. Viel in de bergen inderdaad misschien wel iets tegen.
Slimmerd 30 mei 2016 12:08
12e toch omdat je altijd wordt gedeclasseerd tot de laatste plek van de groep waarin je de finish haalde?
Rudy t. 30 mei 2016 18:42
Ik had alleen de uitslag gezien en iedereen had dezelfde tijd. Zag later pas dat ze maar met twaalf waren
sleeskfet 28 juli 2017 15:11
The regular wage earner can only dream of fairy tale weddings, but bridestobe are not wanting in creativity to come up with memorable weddings that won’t mail you to the almshouse.Your elbows need to be slightly bent as well. Cheap NFL Jerseys Free Shipping. In flooding situations, be especially alert to the possibility of danger from electrical wiring. This info will focus on tips on how to improve your game.Article From Article Directory DatabaseIntroducing Uncomplicated Antivirus Net Stability Recommendations 2016Brandwein Haeck &nbsp;&nbsp;Submitted 20140702 08:17:46 At each mindset,Wholesale Jerseys China,Cheap Jerseys China Wholesale, on your own will uncover a soft combine of contrasts impressive splendor with undying heat, regionoftheartwork features with considerate treatment in just information and facts, advanced solutions with the comforts of property.Be wary of fabrics when you buy clothing. Ensure to click the "Save Changes" button. Try to click on "Amend" found near to "Tongue" to display the text dropdown menu. In the top right nook of your Facebook account menu, click the arrow found there. There is a text message box in this tab exactly where various go into default files that are supported by the software are pointed out. You must not let this opportunity go begging, as it can serve ideal results in connection to your online rubber business. This really an excellent option for men and women who hate a conflict by using psychotic clients not to mention consistent misunderstandings.<br>Visit my site[www.cheapchinanfljerseyswholesale.us.com]
!ENDVALUE!
sleeskfet 13 augustus 2017 11:41
Nokia also offers the best in headsets, perfect for listening to your conversation via the Nokia 6102i's 2. Wholesale NFL Jerseys China. It helps you to introduce your company.Will be your wardrobe any the town center hippy form of seem? If that is so, you will need to use some stoop stiletto boots. Therefore, it is important to find out from a tax accountant why they are the best candidates for the job. All the time keep in mind that everybody starts small and work their manner up to their goals. Now it is these reallyhigh profile merchants' that prefers this particular mode of cash transaction. There are principally plenty of different fields within the accounting career and you will surely find the suitable one.Cheap NFL Jerseys Wholesale. Whether you’re a classy young adults or a college planning public these types of stiletto boots suit various women of all ages.These types of boots are usually very common and also have been in the fashion outlet for many years now. [Truck Driver Training Gold]Getting the right truck driver training usually begins by becoming enrolled in the proper training institution.Like how these organic coffee items could be shipped at your doorstep free by Amazon.Cheap NFL Jerseys. The particular excellent feed leather might be more well known because it’s of great top quality.<br>Visit my site[www.wholesalenfljerseysonline.us.com]
!ENDVALUE!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen