Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Steven Kruijswijk bij RTL4 Late Night 22:30 uur

Gepost door Bromertà 
Bromertà 30 mei 2016 20:02
Wielrenner Steven Kruijswijk blikt terug op zijn deelname aan de Giro d'Italia.


Afgelopen weken stal hij de harten van Nederland: topwielrenner Steven Kruijswijk. Door een val ging een historische zege in de Giro d’Italia aan zijn neus voorbij, maar met een gebroken rib en een pijnlijke voet vocht hij zich toch naar de vierde plek in de Ronde van Italië. Hoe kijkt hij terug en zou hij ooit een grote ronde kunnen winnen?
Olano 30 mei 2016 20:15
Nu al plaatsvervangende schaamte... Is gewoon kwestie van smaak hoor, ik heb niks met Tan.
Kuiperberg 30 mei 2016 20:22
Weer bij die nietszeggende Tan met gasten die meer verstand van botox hebben dan van een potje fietsen.angry smiley
Snorfietser 30 mei 2016 20:23
Misschien koopt Humberto wel weer rijstwafels.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/05/2016 22:05 door Snorfietser.
Lucho Herrera 30 mei 2016 20:55
Haha.........net als bij Poels.......dat was inderdaad een lachertje.
PVW 30 mei 2016 21:16
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.
Snorfietser 30 mei 2016 22:07
Poels had gezegd dat hij tijdens de wedstrijd veel rijstkoek had gegeten. De redactie van Humberto heeft daar rijstwafels van gemaakt, met als resultaat dat er een grote schaal met rijstwafels klaar stond op tafel tijdens de uitzending.
malheur 30 mei 2016 23:07
Humberto 'this is how we do it' Tan > Arrrgh
Pyama 30 mei 2016 23:07
Hij houdt zelf misschien wel van rijstroti?
Marcos 30 mei 2016 23:15
Tan kwam met niet één inhoudelijke vraag en soms is er bij zo'n talkshow dan nog wel een gast aan tafel die de sport volgt en een goede vraag stelt, maar die waren helemaal onzinnig.. Denk dat Kruijswijk ook bij zichzelf dacht: waar ben ik beland?
Andere Peter 30 mei 2016 23:37
Ik denk dat Kruijswijk dacht: dat is snel verdiend. Goed voor de exposure van mijn ploeg en nog beter voor mijn marktwaarde, hetgeen van pas komt gezien mijn aflopende contract.

Dit was misschien Kruijswijks beste moment in de laatste 4 weken.
Andere Peter 30 mei 2016 23:38
Vreselijk.

Weet je zeker dat dit niet bij Koffietijd was?
Luijt 31 mei 2016 01:25
Ik denk dat Kruijswijk alleen maar dacht: "kan dit stoppen" en dat zijn marktwaarde geen seconde door zijn hoofd heeft gespeeld.
Olano 31 mei 2016 08:22
Aan de reacties te zien en ik blij dat ik er niks van heb gezien. Zoals eerder gezegd: plaatsvervangende schaamte waarschijnlijk.
Frederik D. 31 mei 2016 08:39
Niet gezien. Ik hou niet van dat programma.

Tan stamt toch uit de sportverslaggeving? Geniaal om zo nitwitterig over sport te leuteren.
Rudy t. 31 mei 2016 08:45
Voor wil wil lachen, vandaag staan er twee ingezonden brieven in het ad over de giro. De ene is een soort dreigbrief aan nibali. Dat hij schandalig heeft geprofiteerd van de val en dat de Nederlandse renners wel met hem gaan afrekenen de komende jaren, want dat is aan de Nederlanders wel toe vertrouwd, zo geef deze briefschrijver nog wat extra dreiging aan zijn briefje.

De tweede heb ik vijf keer gelezen. De brief schrijver weet zeker dat de maffia erachter zit. Die hebben kruijswijk bedreigd of veel geld geboden om opzettelijk te vallen. Dat kan niet anders is het argument. Waarschijnlijk dat laatste want kruijswijk was helemaal niet teleurgesteld. Hoe verklaar je dat anders is de cliffhanger?

Wat ik maar wil zeggen, het Nederlandse publiek is simpel en dan moet je simpele programma's maken.
Wanny 31 mei 2016 08:55
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Niet gezien. Ik hou niet van dat programma.
>
> Tan stamt toch uit de sportverslaggeving? Geniaal
> om zo nitwitterig over sport te leuteren.


Tan pretendeert verstand van sport te hebben, maar eigenlijk weet ie er niks van. Dat was bij Studio Sport al zo.
Sub Culture 31 mei 2016 09:17
In televisieland moet alles tegenwoordig voor een breed publiek worden gemaakt want alles staat of valt met kijkcijfers.
Dat komt de kwaliteit bijna nooit ten goede.
Michael B* 31 mei 2016 09:51
Rudy t. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Voor wil wil lachen, vandaag staan er twee
> ingezonden brieven in het ad over de giro. De ene
> is een soort dreigbrief aan nibali. Dat hij
> schandalig heeft geprofiteerd van de val en dat de
> Nederlandse renners wel met hem gaan afrekenen de
> komende jaren, want dat is aan de Nederlanders wel
> toe vertrouwd, zo geef deze briefschrijver nog
> wat extra dreiging aan zijn briefje.
>
> De tweede heb ik vijf keer gelezen. De brief
> schrijver weet zeker dat de maffia erachter zit.
> Die hebben kruijswijk bedreigd of veel geld
> geboden om opzettelijk te vallen. Dat kan niet
> anders is het argument. Waarschijnlijk dat laatste
> want kruijswijk was helemaal niet teleurgesteld.
> Hoe verklaar je dat anders is de cliffhanger?
>
> Wat ik maar wil zeggen, het Nederlandse publiek is
> simpel en dan moet je simpele programma's maken.

Die hele AD is een simpele krant, gewoon geen abonnement van nemenj, links laten liggen. Op het riool dat internet heet is al genoeg onzin te vinden. Feit dat de redactie van het AD dit soort brieven publiceert zegt al genoeg. Idem met Thijs (nep Strava) Zonneveld die van gekkigheid niet weet wat hij moet schrijven in zijn columns om aandacht te trekken? Wanneer komt die berg er trouwens?
diravi 31 mei 2016 09:58
Romantische benadering.
Bromertà 31 mei 2016 10:09
Tja, lachen om een dreigbrief? Moest Nibali soms ook overwegen om "op te rotten?" En, dan 5 keer lezen. Is dat niet wat veel? Maffia is trouwens enkelvoud, dus "die hebben" ziet er wel heel "simpel" uit.

Kruijswijk gedroeg zich als een heer, bleef beleefd en goedlachs, liet zich niet uit de tent lokken en "overweegt" zijn mogelijkheden om verdere stappen te zetten. Sympathieke kerel. Bovenal heeft ie heel goed werk verricht om zijn naamsbekendheid onder het publiek te vergroten.
Cecchini 31 mei 2016 11:15
VAN SAN SIRO TOT GIRO




Column Willem Vissers

Stoere mannen, net terug van de kapper, waren in theater San Siro van Milaan net meisjes. Hoewel, dat is denigrerend voor meisjes. Mannen van de clubs uit Madrid, Real en Atlético, rolden door na overtredingen en probeerden elkaar een loer te draaien. De finale van de Champions League was spannend, maar ook een demonstratie van narcisme en aanstellerij.

Allereerst Ronaldo, die het hele regiment aan gevoelens oproept bij voetbalvolgers. Hij was weer de topschutter van het toernooi. Hij is een geweldige speler, maar als wel vaker was hij bijna afwezig in een werkelijk grote wedstrijd, ook omdat hij, met zijn gebeeldhouwde torso, net als twee jaar geleden niet fit was op de grote dag. Maar hij nam zijn verantwoordelijkheid door de laatste strafschop in te schieten en hij vierde de zege opnieuw alsof alleen hij hoefde te stralen onder het schijnsel van het avondlicht. Zo is hij nu eenmaal.



Al die voetballers, zo ongelooflijk dik betaald, acteren zo tegenvallend vaak. Het gevaar voor de doelen ontstaat meestal uit spelhervattingen. De fysieke en tactische strijd beheerst het gevecht. Althans, als fysiek beresterk doen ze zich dus voor, al die stoere kerels, hoewel ze bijna een voor een kramp kregen, menigeen al voor de verlenging. Zijn ze nog niet fit genoeg in de wedloop van de robotisering van het voetbal? Zijn ze op nog voordat het EK begint?

En dan die hemeltergende aanstellerij. Zou Pepe, die voortdurend uitdeelt doch bij incasseren de kleinzieligheid zelve is, beseffen dat zijn derderangs theater door elke camera is gevangen, en tot hoongelach leidt?

Op de keper beschouwd was Sergio Ramos opnieuw de werkelijke uitblinker. Twee jaar geleden kopte hij in de 93ste minuut de 1-1 binnen, toen Real al bijna was verslagen door Atlético. Nu maakte hij de 1-0. Zijn doelpunt was buitenspel, maar de bonden doen het rustig aan met de invoering van de videoscheidsrechter. Liever laten ze het scheidsrechterskorps in hun hemd staan.

Als verdediger maaide Ramos als een zeis de benen weg van Carrasco. De Belg, als invaller de smaakmaker, was nog geen doorgebroken speler, maar hij had normaliter de bal kunnen afleggen op de dan wel doorgebroken Griezmann. De aanvaller krijgt zelden de bescherming die hij verdient van de arbiter, bij wie de angst voor de rode kaart prevaleert.

Het veld van San Siro leek een slagveld, met af en aan lopende ziekenbroeders. Maar het ene ziekenhuis is het andere niet. Wielrenner Steven Kruijswijk stuiterde vrijdag in de Giro tegen de sneeuwrand, sloeg over de kop en verloor de Ronde van Italië. Hij lag in de kreukels, zei een paar keer 'kut', liet zich onderzoeken in het hospitaal en reed de ronde uit.

En dat was dan toch een vreemde gewaarwording: bij het wielrennen, zo vaak in hoek gezet omdat doping de uitslagenlijsten beïnvloedde, bekroop me het gevoel dat ik naar echte sport zat te kijken. Bij de ontknoping van het voetbalseizoen bij de clubs dacht ik iets te vaak aan theater. Matig theater, zeker als je de kwaliteit afzet tegen de prijs.

Bromertà 31 mei 2016 11:25
Twitter: Ufe ‏@oufeh May 28
Steve Kruijswijk was descending at 59kph when he hit the snow bank according to his Strava



[www.strava.com] …
Velodroom 31 mei 2016 12:00
Michael B* Schreef:
-------------------------------------------------------

> Idem met Thijs
> (nep Strava) Zonneveld die van gekkigheid niet
> weet wat hij moet schrijven in zijn columns om
> aandacht te trekken?

Thijs laat toch fijntjes even weten dat de Nederlandse Ronderenners tegenwoordig veel meer top-10 rijden dan in JOUWWWWWW tijd. cool smiley
1990 - 1999 2x; 2000-2009 (you did the Boogey only once) en 2010 tot heden liefst 15x.
Rudy t. 31 mei 2016 12:30
Om er bij te zetten dat we dat niet los kunnen zien van de invoering van het bloed paspoort.
Quarantanove 31 mei 2016 13:29
Topsport op TV is toch ook niet meer dan amusement op TV, vergelijkbaar met die Talentenshows als Idols of hoe die allemaal mogen heten. Die hebben ook een competatief element maar de show en de amusementswaarde is waar het om gaat en wie er wint doet er allemaal niet zoveel toe.
In het verlengde daarvan dienen ook de informatieve programmas er over vooral leuk te zijn voor de gemiddelde kijker.
Inhoudelijke , deskundige vragen dragen daar niet aan bij.
Daarom vinden ook heel veel mensen tijdens de Tour "TourduJour" veel leuker dan die quasi serieuze programma's over de Tour en zelfs leuker dan veel rechtstreekse etappes.
D. Marrage 31 mei 2016 13:47
Quote
49
In het verlengde daarvan dienen ook de informatieve programmas er over vooral leuk te zijn voor de gemiddelde kijker.
Wat een ziener ben je toch.
JW 31 mei 2016 16:55
Bizar contrast inderdaad.
PVW 31 mei 2016 20:02
Jemig. Hier is te zien dat ie -met scheur in rib - alweer stond nog voordat zn fiets de driedubbele salto had afgerond. Inderdaad, het contrast met de voetballers.
Sub Culture 01 juni 2016 06:40
Is inherent bij veel voetballers in de sport.
Je voelt dat er contact is en dan hoort dramatisch over het veld rollen, je theatraal ten gronde storten er nu eenmaal bij voor de meeste voetballers.

Kan het me zelf niet voorstellen dat ik die reflex zou hebben.

Anderzijds is de voetbalsport ook een niet te onderschatten contactsport waar de kans op zware, langdurige blessures een pak groter is.
Eazster 01 juni 2016 12:20
Die hele AD is een simpele krant ".

Die 2 ingezonden brieven waren weliswaar om te lachen zo onnozel ,maar dat heeft toch niet met de Journalistiek te maken. Ze geven gewoon iedereen de kans om hun mening te geven. Thijs maakte in zijn opsomming echter wel een journalistieke fout door Gesink een 7e plaats in de ranking van de Vuelta 2014 toe te bedienen, terwijl die toen toch echt uit de koers is gestapt.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen