Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

De Zomer van Lucien

Gepost door Quarantanove 
Quarantanove 31 mei 2016 13:37
[www.tvgids.nl]
Als dit een soortgelijke prachtige de reeks is als vorig jaar "Merci Merckx" dan is het devies : "niet te missen"
Sub Culture 31 mei 2016 13:46
Ik vond Merci Merckx zeer te missen.
Karl die elke zomer wel iets te vieren vindt, in dit geval, het vieren van een decennialange periode zonder Belgische Tourzege, opdat het nog lang moge duren.
Geniet maar met je fonkeloogjes op kosten van de brave belastingbetaler, Karl.
Je verdient het. Emo-toetsje hier en daar niet vergeten hé.

Homo!
Brieske 31 mei 2016 14:17
Je kan veel zeggen over Sub maar hij is tenminste wel duidelijk...
Rik inmiddels al dood Sub? Duurt wel lang zo.

Groet
Sub Culture 31 mei 2016 14:34
Wil ik Rik vragen dat hij er een beetje spoed achter zet?
cyclingfreakske 31 mei 2016 16:39
Met Lucien heb je algemeen meer animatie. . als je hem stoort bij het vissen, riskeer je zowieso een pak slaag.... smiling smiley
Verder houd die wel van een stevige grap,
Bij merci Merckx zag je ook niet de Merckx zoals hij echt is. Zeer gereserveerd en op de hoede, zeer zelden de flapuit.
Sub Culture 31 mei 2016 19:04
Merckx is geen flapuit, nooit geweest.
cyclingfreakske 01 juni 2016 23:10
niet voor de tv nee.... en in de koers ook niet als het erop aan kwam, ook als zakenman erg serieus.
ik heb het over de Merckx als mens, oa tijdens zijn fietsuitstapjes met overige ex ploegmaten, ook een Rik Van Springel die vaker mee fietste enz.... die waren meer aan het lachen en fratsen uithalen dan de rest, en erna was het ook dik in orde. Zalig die oude vriendschappen tussen hen te zien.

Vele wielerliefhebbers en reporters kennen Lucien wel als een vriendelijke jongen maar ook op zijn hoede, soms ook wel losser.. zonder hen in de buurt is het vaak lachen en nog eens lachen, en soms komt hij ook erg kwaad uit de hoek (vooral als hij vist en je stoort hem, hij wil dan absolute rust)

ik begrijp wel dat ze in beeld vaak erg gereserveerd zijn... vaker worden zaken verdraait of opgeblazen en mensen kunnen een kompleet verdraaid beeld van hun krijgen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/06/2016 23:11 door cyclingfreakske.
Sub Culture 02 juni 2016 09:18
cyclingfreakske 02 juni 2016 20:45
zucht... omdat je het niet weet....
zoals gezegd : voor de media en gelegenheden is hij gereserveerd en idd geen flapuit. maar dat staat ver van zijn gewone leven waar hij zijn tijd ook deelt met de vrienden, en dan is het helemaal anders. Dan is het gewoon Eddy en niet Merckx..



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/06/2016 20:46 door cyclingfreakske.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen