Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Over VSS Tour de Suisse

Gepost door Shinzawai 
Shinzawai 10 juni 2016 00:11
Matig deelnemersveld dit jaar.
ton duk 10 juni 2016 10:28
Met Gesink, Kelderman en Oomen kan je een deelnemersveld nooit matig noemen thumbs down
gr
Eddy Veen 10 juni 2016 13:45
Gesink in zijn column in de T. vandaag: 'Op Tenerife heb ik de afgelopen weken ook weer gezien wat een fantastische renner Wilco Kelderman is. Qua talent en potentie is hij wellicht de man waar wij komende jaren het meeste van kunnen verwachten. Zijn ontwikkeling loopt misschien op sommige momenten wat langzamer, maar dat moet je ook niet forceren. Je moet zo'n jonge renner de tijd geven.'
Walnoot 10 juni 2016 14:15
Ruik ik daar een ruzie tussen Gesinks kliekje van incapabelen en Kruijswijk? Steve K. zal de centen volgend jaar definitief elders gaan halen?

Hup Kruijs! En, ja toch, dan ook maar hup Kelderman!
Cyclad 10 juni 2016 14:19
Ik begin een beetje genoeg van Gesink te krijgen eerlijk gezegd. Hij wordt mij een beetje te veel (ook hier) tot de held gebombardeerd die hij niet is.
Desalniettemin heb ik wel een plekje voor hem over in de Suisse-VSS.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/06/2016 14:19 door Cyclad.
merijntje mortirolo 10 juni 2016 14:24
Ja hee, zo hebben we allemaal wel ergens genoeg van. Ik word een beetje moe van die ene gast op twitter die constant laat weten welke nummersie luistert. cool smiley

HUP Gesink! En kusjes! voor Cyclad.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/06/2016 14:24 door merijntje mortirolo.
Cyclad 10 juni 2016 14:24
El Chaba 10 juni 2016 14:33
Hup Cyclad en mortirolo moet zijn bek houden..
Eddy Veen 10 juni 2016 14:37
In dezelfde column noemde Gesink de prestaties van Steven Kruijswijk heel speciaal, een fantastische promotie voor het Nederlandse wielrennen en een uitstekende motivatie voor de groepstrainingen..Hoe oprecht hij dat meent is een tweede, maar hij toont zich in ieder geval een waardig verliezer, als je het passeren voor Rio zo mag noemen.
Walnoot 10 juni 2016 14:37
Overigens vind ik dat Frank verdomde weinig sterretjes krijgt. Die gaat hem toch gewoon een keertje winnen? Dit lijkt me een buitenkansje voor hem, geen enkele topper aanwezig.
merijntje mortirolo 10 juni 2016 14:39
Roelandts DNF wegens een geblokkeerde rug.
El Chaba 10 juni 2016 14:43
Wat zei ik nou?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen