Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Belevingscentrum veldrijden Sven Nys Cycling Center geopend

Gepost door Quarantanove 
Quarantanove 28 juni 2016 21:34
Op de flanken van de Balenberg in Baal is vandaag het Sven Nys Cycling Center geopend. "Het is een belevingscentrum waar je het veldrijden in al zijn facetten ontdekt. Actief en passief, want je kan zelf op de fiets de buurt verkennen", zegt een trotse Sven Nys. Ook andere fietsdisciplines komen aan bod.
Het grote publiek is welkom vanaf 2 juli en kan al heel wat ontdekken. De buiteninfrastructuur vraagt wel nog wat werk door het slechte weer. "Dat zal klaar zijn tegen 3 september", zegt Sven Nys.

[sporza.be]
Sub Culture 28 juni 2016 21:40
Ben 28 juni 2016 23:22
Sven Nys en veldrijden fan maar moet het toch met Sub Culture eens zijn. Laat Sven Nys maar commentator worden als José De Cauwer niet kan. En Sven moet vooral doen waar hij zin in heeft, maar nieuwswaardig is dit niet voor mij.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/06/2016 00:15 door Ben.
diravi 29 juni 2016 09:20
El Chaba 29 juni 2016 09:26
Graag meer van dit soort non-topics, des te eerder word je er hier weer vanaf geschopt.
Remko 29 juni 2016 14:29
belevingscentrum, braak.....
Latino 29 juni 2016 16:29
Dat belevingscentrum zou wel eens kunnen uitgroeien tot de grootste toeristische attractie van Europa.
Quarantanove 29 juni 2016 16:37
Ben Schreef:
-------------------------------------------------------
> Sven Nys en veldrijden fan maar moet het toch met
> Sub Culture eens zijn. Laat Sven Nys maar
> commentator worden als José De Cauwer niet kan.
> En Sven moet vooral doen waar hij zin in heeft,
> maar nieuwswaardig is dit niet voor mij.


Niet nieuwswaardig? Het was in zelfs in het VRT 7 uur Journaal!
In ieder geval toch heel wat nieuwswaardiger dan een lulverhaal over een klassement nastreven of een mogelijke etappezege in de Tour van Keldermans.
Quarantanove 29 juni 2016 16:38
Wat zijn non-topics?
cyclingfreakske 29 juni 2016 16:49
aan de Antwerpse kaaien zijn er ook "belevingcentrums" grinning smiley
Von Kármán 29 juni 2016 17:33
Ben, volgens mij heb je de grootsheid van Sven Nys niet helemaal begrepen. Na Merckx is er nooit een Belg meer Flandrien geweest dan S. Nys. Af en toe hemel je hem op, maar ik heb eigenlijk meer het idee dat je van de fanbase N. Albert, of mijn part R. Simunek (valt uit in ronde 3) bent.
El Chaba 29 juni 2016 19:10
Daar kom je gauw genoeg achter. Tot dan, keep up the good work!
El Chaba 29 juni 2016 19:13
cyclingfreakske 29 juni 2016 20:55
ze hebben er allelei soorten fietsen......



wil je na het fietsen graag ontspannen, dan kan je hoekje om bij Cafe d'Anvers terecht





2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/06/2016 20:57 door cyclingfreakske.
El Chaba 29 juni 2016 21:00
Was een retorische vraag, Cyclingfreakske.. winking smiley
Op een 'oude' fiets moet je het leren, bedoel je? grinning smiley
cyclingfreakske 29 juni 2016 21:04
ik snapte hem wel winking smiley

gewoon ludiek plaatje posten....snappen sommigen hem ook...
El Chaba 29 juni 2016 21:13
De aanslag in Istanbul was ook op het journaal en dus nieuwswaardig maar dat wil niet zeggen dat het hier thuishoort. Het gaat er natuurlijk om of het wielernieuwswaardig is en dat is in dit geval wat twijfelachtig.
Om eerlijk te zeggen, ja, in dit geval, maar om te beweren dat het nieuwswaardiger is dan de voorbeelden die jij noemt is natuurlijk belachelijk. Dit is in de eerste plaats een discussieforum over wielrennen, geen nieuwssite van allerlei trivialiteiten, zelfs al zijn ze wielergeralteerd..



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/06/2016 21:14 door El Chaba.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen