Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

103e Tour de France 3e etappe van Granville naar Angers over 223 km

Gepost door Cecchini 
Cecchini 03 juli 2016 22:05




Vertrektijd 11.45 uur verwachte aankomst 17.15 uur

Klassement na 2 etappes

1. SAGAN Peter 08h 34' 42''
2. ALAPHILIPPE Julian op' + 00' 08''
3. VALVERDE Alejandro op+ 00' 10''
4. BARGUIL WARREN op + 00' 14''
5. FROOME Christopher op + 00' 14''
6. VAN AVERMAET Greg op + 00' 14''
7. QUINTANA Nairo op + 00' 14''
8. KREUZIGER Roman op + 00' 14''
9. GERRANS Simon op' + 00' 14''
10. MARTIN Daniel op + 00' 14''



Cecchini 03 juli 2016 22:46
Tour de France 1974







Henk Poppe winnaar eerste etappe van Plymouth naar Plymouth


[www.youtube.com]


Deze Tour 1974 werd gewonnen door Eddy Merckx voor Raymond Poulidor en Vicente Lopez Carril (wat een heerlijke poetische naam is dat toch).





Henk Poppe won op zijn 22 ste al bij de start van zijn eerste Grote Ronde de eerste etappe in een massasprint. Nou dan denk je als simpele wielervolger, we hebben er weer een grote sprinter bij als je kijkt wie Henk er die in sprint allemaal oplegt (Jacques Esclassan, Patrick Sercu en Gerben Karstens in die volgorde). We kwamen echter al snel weer van een kouwe kermis thuis. Een jaar later hing Henk de fiets al weer aan de wilgen. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe het Dylan Groenwegen het de komende jaren zal vergaan.

Diepgravend door het archief van dagblad Trouw kwam de waarheid omtrent de korte carriere van Henk Poppe naar boven.

"Het was voor de toen 21-jarige Poppe niet het beginpunt van een mooie wielerloopbaan. Integendeel, het seizoen erop sprak hij al in de verleden tijd over zijn profavontuur. Het beviel hem niet in het 'milieu'. De (Nederlandse) Frisol-ploeg vond hij maar slecht georganiseerd, terwijl wijlen Nico de Vries hem in zijn optiek over de kling joeg door hem een veel te zwaar programma te laten rijden. In 1975 werd hij als 22-jarige geacht de Vuelta, de Giro en de Tour te rijden. Hij protesteerde heftig, maar kreeg van de eigenzinnige Frisol-directeur te horen dat hij niet moest zeuren. De sprinter viel in Spanje evenwel ziek uit en had er na de Ronde van Italië “zo de balen van” dat hij van de ene op de andere dag besloot zijn leven een betere invulling te geven. “Ik heb mijn fiets in de schuur gezet, naar Frisol gebeld en vervolgens de fiets bijna twintig jaar niet meer aangeraakt”, vertelde hij in het blad Wieler Revue. De weerzin tegen het cyclisme was in de Tour van 1974 al gegroeid. Het ergerde hem dat zijn collega's van andere ploegen zich onderweg te goed konden doen aan cola en bier, terwijl hij van water moest 'leven'. In een zware Alpenetappe stelde Poppe een daad. Hij stopte pardoes, keerde de fiets om en reed linea recta naar de bezemwagen. Een dag later zat hij in de trein naar huis."

Op slogblog.nl werd na een soortgelijk verhaal door oud-wielrenner Wim Neeskens (met de bijnaam de beul van Borne - want winnaar van 52 amateur koersen op dit blog de volgende reactie geplaatst.

"Erg spijtig dat het grootste talent dat Oost-Nederland ooit voorbracht,Henk Poppe uit Nijverdal al na twee jaar het profwielrennen voor gezien heeft" Ik wil nog graag een gezond leven hebben en dat was niet mogelijk.Er werden door renners medicamenten ingenomen die ongezond waren.Het werden andere mensen.Ze vlogen me wel voorbij.Neen niets voor mij" zei Poppe tegen mij." Henk heeft na beeindiging op het internet weinig sporen nagelaten. Hij was het waarschijnlijk voor altijd goed zat.

Kortom Henk Poppe was Edwig van Hooijdonk en Gilles Delion hun tijd ver vooruit.






1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/07/2016 23:50 door Cecchini.
Frederik D. 03 juli 2016 23:10
Henk Poppe, helemaal door mij vergeten. Mooi dat je hem in het zonnetje zet.

Hier nog een stukje over Henk Poppe:

Henk Poppe



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/07/2016 23:14 door Frederik D..
Cecchini 04 juli 2016 00:30
Mooi Frederik ik heb dit stukje niet gevonden, maar leuk dat je voor aanvullingen zorgt. Het wordt zo meer en meer een interactieve etappe topic. Dank,
Shinzawai 04 juli 2016 09:26
Gaat Contador weer vallen?
Slimmerd 04 juli 2016 09:33
Etappe is nog langer ook, dus ik zeg minimaal twee keer.

Wordt trouwens ook tijd voor de eerste DNF!
Luijt 04 juli 2016 09:34
Niet alleen zet je Poppe zeer terecht in het zonnetje, ook (de naam van) Vicente Lopez Carril!
JW 04 juli 2016 10:21
Voor de Tourstart rekende ik erop dat vooral Contador de renner was die een saaie Froome-tour zou kunnen voorkomen.
Maar dat lijkt me nu al een kansloze missie.

Het lot heeft beschikt.
Dit wordt een lange en uiterst saaie Tour.
Vittal 04 juli 2016 10:23
Laatste 500m lopen trouwens nog 2,5% omhoog.
Al denk ik niet dat een van de pure sprinters daar last van heeft.

Bromertà 04 juli 2016 10:23
Gisteren reed ie wel eng dicht in de buurt van LTD. Hoeveel troost vindt Alberto in het geel rond Sagan en gaan pijnstillers wel samen met champagne?

Toch moet Contador overleven voor een knallend vervolg. Die Colombiaanse autist op wielen, daar geloof ik sowieso niet in. En Froome in z'n Sky-trein is nou ook niet een bepaald spektakelstuk.

Pinot viel niet, maar toch tegen. Kelderman toont juiste pad en benen, vóór Mollema.

Vandaag worden 223km samengeperst in amper 200m. Saai? Reken maar. Een georkestreerde ontsnapping en dan afsprinten. Greipel, Kittel?
Bromertà 04 juli 2016 10:25
Kom op JW, richt je blik op nummer 51.
Ron de Renner 04 juli 2016 10:26
De laatste km is gemiddeld 2.5%. De laatste 500m lijken me eerder tegen de 4%.
El Mik 04 juli 2016 10:27
Quintana was en is de enige die anno 2016 een goede pechvrije Froome kan kloppen.
Slimmerd 04 juli 2016 10:29
Over voorbarig gesproken, Froome moet eerst maar laten zien dat hij onaantastbaar is, daarnaast is Quintana toch zeker een meer dan geduchte concurrent die voorlopig de eerste week al een stuk beter doorkomt dan een jaar terug.
El Chaba 04 juli 2016 10:32
De eerste 500 meter aan ongeveer 2%, de laatste 500 meter aan ongeveer 3%.
ton duk 04 juli 2016 10:33
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kom op JW, richt je blik op nummer 51.

en 53
gr
Bromertà 04 juli 2016 10:35
Weet je wat nog veel erger is? Zo'n haakse bocht vlak voor de meet.

[www.procyclingstats.com]
Bromertà 04 juli 2016 10:37
"We" hebben 't hier niet over de troostprijzen hè. br.
Slimmerd 04 juli 2016 10:37
Is dat de finish van vandaag? Veel geleerd van Zwitserland blijkbaar, op 300 meter is denk ongeveer deze bocht, fraai werk.
aartstyle 04 juli 2016 10:43
Duimen dat Contador erin blijft. Zodra die zich straks beter gaat voelen gaat hij bij elke mogelijkheid aanvallen. Quintana zal eigenlijk ook al moeten met het oog op de tijdrit en klim tijdrit in de 2e in de derde week waar ik verwacht dat hij toch in totaal minimaal 2,5 minuut gaat verliezen op Froome. Ik denk alleen niet dat Quintana dat gaat doen.
Arsimo 04 juli 2016 10:43
Quintana was bij voorbaat een veel serieuzere concurrent voor Froome, Contador was sowieso al over zijn piek heen, zeker over drie weken. Ben benieuwd of Aru tegenstand kan gaan bieden. Onder de rest verwacht ik geen bedreiging voor Froome.
Curzio 04 juli 2016 10:47
Ik weet niet, in de Tour die Evans won heeft een gekwetste Contador (uiteindelijk 5e ofzo?) nog voor heel wat reuring gezorgd. Lange ontsnappingen in korte etappes, dat soort werk. Alles hangt er van af of hij goed hersteld.
En wie weet probeert hij de bollen nog mee te pakken, kan de status van die trui wellicht nog een boost geven... (maar dat is wensdromen natuurlijk, ik zie hem al gaan voor een Landis-achtige solo).



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/07/2016 10:49 door Curzio.
Bromertà 04 juli 2016 10:53
Sowieso? Had toch vernomen dat Contador in z'n trainingen betere waarden dan ooit heeft kunnen laten zien ... en met z'n klimproloog in 't CdD werd dat bevestigd.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/07/2016 10:56 door Bromertà.
JW 04 juli 2016 10:59
Inderdaad.
Een sprintzege, ook van LTJ, kan me weinig boeien.
Al die nerveuze treintjes, vooral gevaarlijk voor de renners die deze Tour in de laatste weken spannend moeten maken.

Op een of andere manier gaat deze Tour tot nu toe een beetje langs me heen.
Het is heel lang geleden dat ik van de eerste Touretappes alleen de finale zag.
Komende dagen zal dat weinig anders zijn.

Als nummer 51, of de kopman van Trek, zich voorin het AK weten te handhaven, wordt ik ongetwijfeld wakker en alert smiling smiley
JW 04 juli 2016 11:07
Contador heeft inderdaad al vaak aangetoond dat hij, ondanks alle daaraan verbonden risico's, vol voor de aanval durft te kiezen.

Van de andere favorieten, Quintana voorop, heb ik dat nog niet gezien.
Maar het is natuurlijk niet verboden....
Ron Meijers 04 juli 2016 11:12
Ik denk niet dat Quintana tijd gaat verliezen op Froome in de klimtijdrit ...
Ron Meijers 04 juli 2016 11:13
Wie kunnen we vandaag gaan oprapen?
Slimmerd 04 juli 2016 11:13
Het blijft elke ronde weer zielig om te lezen hoe weinig respect jij hebt voor de sprintetappes/sprinters. Het gaat altijd alleen maar om het eventuele gevaar en dat er misschien wel klassementsmannen kunnen vallen.
El Chaba 04 juli 2016 11:24
Cecchini 04 juli 2016 11:44
Midlive crisis JW?
Arsimo 04 juli 2016 11:46
Vroegah kon Contador aanvallen lang volhouden en succesvol afronden. Echter, steeds meer en meer de laatste jaren, zeker als de ronde wat langer duurt, zie je dat zijn aanvallen bergop stil vallen.

In korte rondes voor de Tour heeft hij nog wel bevliegingen maar in harde grote rondes wordt het minder en minder. Natuurlijk is hij dan nog steeds beter dan het gros van de ronderenners maar ik zie hem met een scherpe Froome en Quintana de strijd niet (meer) aangaan en als Aru nog een stapje kan zetten met die ook niet meer.
Arsimo 04 juli 2016 11:48
Is die bocht echt haaks? Kan ook een lang lopende flauwe bocht zijn? Iemand ergens plaatjes?
Prikdude 04 juli 2016 11:52
[www.instantstreetview.com]

Prima bochtje. Als je daar niet door heen kan sturen kijk je beter even bij de crash dummy vacatures.
Slimmerd 04 juli 2016 11:55
Gewoon een rotondeafslag dus, dat eerdere kaartje leek gevaarlijker.
Slimmerd 04 juli 2016 12:03
Fonseca probeert vanaf de start weg te rijden
Arsimo 04 juli 2016 12:07
Dank je. Nix aan de hand dus (deze keer).
Slimmerd 04 juli 2016 12:11
Voorlopig rijdt hij alleen 2'00 voor het peloton uit. Ik wens hem veel plezier, gelukkig mag hij straks een stukje door zijn eigen regio trappen.
Shinzawai 04 juli 2016 12:15
Kunnen ze het parcours niet met 100 km inkorten?
Bromertà 04 juli 2016 12:33
Tja, vergeleken met Quintana, Valverde, Aru, Nibali, in een derde week, wordt iedereen tegenwoordig een lamentabele krabbelaar.
Ruudje2209 04 juli 2016 12:34
Fonseca heeft na iets meer dan 20 km een voorsprong van 6 50. De wandeletappe is terug van weggeweest. drinking smiley


Edit nu al 8'10



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/07/2016 12:37 door Ruudje2209.
JW 04 juli 2016 12:36
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het blijft elke ronde weer zielig om te lezen hoe
> weinig respect jij hebt voor de
> sprintetappes/sprinters. Het gaat altijd alleen
> maar om het eventuele gevaar en dat er misschien
> wel klassementsmannen kunnen vallen.

Nee hoor, het gaat om veel meer.
De meeste vlakke etappes, waaieretappes uitgezonderd, zijn meestal uiterst saaie koersen, waarvan alleen de laatste kilometers en soms het landschap onderweg een aantrekkelijk kijkspel opleveren.
Ze hebben in het algemeen vooral een nadelig effect op de strijd om het klassement, doordat ze doorgaans een aantal klassementsrenners uitschakelen.
Ze zijn vaak ook onnodig lang, wat weinig toevoegt.
Het lijkt me helemaal niet zielig om daar minder enthousiast over te zijn.
Het lijkt me ook niet zielig die kijk op de koers te hebben.
En voor de goeie orde: volgers die er anders over denken en enthousiast zijn over dit soort lange vlakke etappes vind ik op geen enkele manier zielig.
Integendeel, prima als zij er wèl volop van kunnen genieten !
Elke zeug zijn meug...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/07/2016 12:37 door JW.
Hoentie 04 juli 2016 12:37
Slimmerd 04 juli 2016 12:38
Op weg naar zijn eerste bergpuntje van deze Tour.

Daarna zelf ook lekker gaan peddelen en dan maar eens zien wanneer ze wat gaan doen daarachter.
Massimo 04 juli 2016 12:44
Is ook niet echt gebruikelijk meer de laatste jaren zo'n solovlucht, Wiggins schiet me te binnen.
aartstyle 04 juli 2016 12:45
Je vraagt je toch af waarom er zulke etappes zijn! Ik weet niet hoe het parcours van de tour 2017 zal zijn, maar ik hoorde dat ze dan alle etappes van start tot finish gaan uitzenden. Met zulke etappes wordt dat erg vervelend voor de kijkers, maar ook voor de commentatoren. Aan de andere kant kan de TV uitzending er wel voor zorgen dat er meer mensen in de vlucht van de dag willen zitten en het zo toch wat vermakelijker wordt.
Shinzawai 04 juli 2016 12:48
Je hoeft natuurlijk niet de hele etappe te volgen...
Slimmerd 04 juli 2016 12:48
Ik las dat Mate in 2013 de laatste was, maar die gaf het na 44km op mede door zware tegenwind (voorsprong van iets meer dan 5'00).

Fonseca inmiddels al 11'00 voor op het pak.
Clavan 04 juli 2016 12:55




Ben ik nu de enige ouwe l*l die bij de startplaats hier aan moet denken?
Erik S. 04 juli 2016 13:12
Dat zegt mij niets maar ik moet bij de finish plaats denken aan Oasis
Cecchini 04 juli 2016 13:15
Een Grote Ronde duurt nu éénmaal 3 weken. De kilometers komen en moeten in de benen, er is wind, slecht of goed weer, een waaier, valpartijen, een coupe, een tijdrit (kan ook best saai zijn, cols (waar de kopmannen vaak tot aan de laatste col ook niet uit hun hol komen - hoezo boeiend), er zijn massasprints, ploegenspel, ziektes, lekke banden op ongewenste momenten kortom allemaal ingrediënten die een Grote Ronde tot een afvalkoers maken. Als je daar niet van houdt vraag ik me af of je dan wel echt van wielrennen houdt. Ik vraag me ook af of het publiek het zou waarderen als er slechts 25 renners aan de start staan van een koers van 3 weken die elke dag over cols gaan. Dan zou je geen Peter Sagan , een Fabian Cancellara, Thomas Voeckler, Mark Cavendish,Greg van Avermaet zien vertrekken. Dan was een Gerrie Knetemann nooit de Kneet geworden om maar wat te zeggen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/07/2016 13:17 door Cecchini.
ton duk 04 juli 2016 13:26
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Midlive crisis JW?

Misschien komt het ook gewoon omdat we NIET met een proloog starten....
Door omstandigheden miste ik ook deze 2 etappes....waarschijnlijk zou ik bij een proloog het wel ff iets anders hebben geregeld
gr

ps: gelukkig hebben we ( Ger en ik) nu nr 53...anders zou ik nog meer finales overslaan
Slimmerd 04 juli 2016 13:27
Na 44km bedraagt het verschil 7'50
Slimmerd 04 juli 2016 13:31
Was al redelijk achterhaald, inmiddels zitten er al 61km op en is de voorsprong al geslonken tot 6'10
Massimo 04 juli 2016 13:32
Waait dus zo weer terug en krijgen we straks een nieuwe ontsnapping.
Massimo 04 juli 2016 14:00
ton duk 04 juli 2016 14:26
Is er kans op waaiers ?
gr
JvR 04 juli 2016 14:32
De kans dat ze rustig in de berm gaan picknicken is groter dan dat er waaiers worden getrokken, op dit moment.
JW 04 juli 2016 14:38
. Ik vraag me ook af of het publiek het zou waarderen als er slechts 25 renners aan de start staan van een koers van 3 weken die elke dag over cols gaan.

Dat lijkt me dan weer een heel ander uiterste....Iets gechargeerd smiling smiley....
En nee, lang niet elke bergetappe is mooi. En lang niet elke vlakke/heuvelachtige etappe is lelijk.
Natuurlijk is het allemaal relatief.

Maar door mekaar vind ik de "vlakke" etappes in de Giro boeiender.
Zoals ik ook in grote lijnen de Giro boeiender vind.
Maar nogmaals: prima dat er ook mensen zijn die van dit soort lange vlakke Tour-etappes smullen.
cyclingfreakske 04 juli 2016 14:44
..met een op hol geslagen peleton aan 56km/u en grote nervositeit, kan dat helemaal anders lopen....

zie toch een hele grote kans op een valpartij, voorbij de 20e gepositioneerde man. Zeker als die dombo's van klassementrijders weer hoe dan ook vooraan willen rijden en enkel de Tour kunnen verliezen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/07/2016 14:45 door cyclingfreakske.
JW 04 juli 2016 15:53
Bijna 16.00 uur en nog ruim 93 km te gaan !
Ondertussen vertoont het tv-beeld een demonstratief gapende Tom Dumoulin.

Zou hij daarvoor een boete krijgen van de ASO (wegens in diskrediet brengen van de koers of zoiets) confused smiley
Cecchini 04 juli 2016 15:57
Het lijkt wel of er gisteren iemand tijdens de koers is overleden, of dat de politie in een inval heeft gedaan in de renners hotels, zo demonstratief traag wordt er gereden. Werkweigering zou ik bijna zeggen.
JW 04 juli 2016 16:01
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Contador krijgt zo gelegenheid wat te herstellen.

Bovendien....
".....Een Grote Ronde duurt nu éénmaal 3 weken. De kilometers komen en moeten in de benen..."
spinning smiley sticking its tongue out
aartstyle 04 juli 2016 16:03
Voeckler in de aanval! Ik vind het een irritant mannetje maar dit kan ik wel waarderen. thumbs up
Prikdude 04 juli 2016 16:20
Met een demonstratieve zwaai naar de voorpost van het peleton, die ik nu voor de verandering ook wel kon waarderen.
Hoentie 04 juli 2016 16:59
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Gelukkig begint het EK Atletiek ook al snel.
Hoentie 04 juli 2016 17:46
Zabriskie won eens solo een rit in de Vuelta door opkomend onweer. Fantastisch was dat.
Hoentie 04 juli 2016 17:47
-edit-



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/07/2016 17:48 door Hoentie.
Hoentie 04 juli 2016 17:49
Voeckler krijgt de strijdlust. Want die is Franser dan Fonseca.
Slimmerd 04 juli 2016 18:00
1. Cav
2. Greipel
3. Coquard.
4. Sagan
MarcoV 04 juli 2016 18:01
die Cavendish kan er eigenlijk wel iets van. Mooi sprintje, vooral omdat ik de eerste 210 km niet gezien had ...
Tsjah 04 juli 2016 18:07
Groenewegen kon helaas de staart van zijn trein niet houden. Vond lotto jumbo de laatste km's goed positie rijden.
Ridder Kale Knikker 04 juli 2016 18:12
Die trein zag er inderdaad heel erg goed uit, jammer dat Dylan zich weg laat drummen op circa 1 km van de finish. Er had anders echt een hele mooie ereplaats in gezeten.
JW 04 juli 2016 18:59
Overigens ben ik niet de enige die dit soort lange vlakke ritten weinig aantrekkelijk vind.

Tom Dumoulin over de voor vandaag en morgen uitgestippelde etappes:

“Het is heel lang supersaai geweest en morgen zal dat weer zo zijn”, zei de 25-jarige renner na afloop tegen de NOS. “Waarom zou iemand een kleine 230 kilometer voorop rijden als je weet dat je op het laatste moment toch wordt ingehaald?”, aldus Dumoulin na afloop tegen de NOS.

“Überhaupt ben ik van mening dat zulke ritten niet meer thuishoren in grote ronden. Dat is echt voor niemand leuk. Waarom zouden we ruim 200 kilometer vlak rijden? Daar heeft de organisatie niemand plezier mee gedaan. In de finale kwam mijn energie er nog uit, maar een rit van boven de 200 kilometer is niet meer van deze tijd. Voor een klassieker mag het van mij, maar voor een grote ronde zie ik het nut er niet van in”, aldus Dumoulin.
Siem 04 juli 2016 19:18
Hij heeft heus een punt, maar Dumoulin wordt wel een beetje een jankerd zo. Eerst het NK niet naar z'n zin. Nu weer dit. Bespreek dit liever met de mensen die hierover beslissen ipv zo in de media.
Koppi 04 juli 2016 19:36
Kost me 3 VOS-punten sad smiley
6 zelfs, want kopman.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/07/2016 19:38 door Koppi.
zumsteg 04 juli 2016 19:44
Hij had last van één van zijn eigen uitzakkende mannen. Zat daardoor op positie 20 á 30, in het wiel van Sagan. Sagan zat opeens wel weer vooraan.
Eindhovuh 04 juli 2016 21:11
Voor Groenewegen is het nu al één grote leerschool. Gaat hij niet slechter van worden. Had de indruk dat hij vandaag gewoon overvallen werd door het sprintgeweld. Zelfs een renner als Coquard die al een stuk verder is doet niet écht mee.
Tinuz 04 juli 2016 22:20
Gaat het een keer rustig, is het ook weer niet goed. Vroeger had je elke Tour wel een paar wandeletappes.
Een paar etappes van 200-240 km is ook niet te veel.
Als Dumoulin zo graag wil knallen, dan spaart hij zijn energie beter voor wat nog komt, en gaat hij voor een mooi klassement in Parijs.
cyclingfreakske 04 juli 2016 23:24
idd gewoonweg belachelijk en onverdiend.... dat terwijl Fonseca al langer voorop reed.
cyclingfreakske 04 juli 2016 23:25
enkel de laatse 2km was er wat te zien.... daarvoor echt totaal niks. slaap etappe.....
El Mik 04 juli 2016 23:44
Hij won toen vooral omdat Valverde in het begin van de rit hard viel, lang werd opgehouden en het peloton op hem wachtte.
Toen had Zabriskie al 20 minuten voorsprong gekregen, waarvan hij een ruime minuut overhield.
Luijt 05 juli 2016 00:21
Als je wilt kijken naar sporters die zich niet uitspreken in de media dan raad ik je aan de interviews met voetballers te bekijken.

Gelukkig dat er nog iemand een mening ventileert in de media.

Dan kunnen wij daar tenminste weer iets van vinden.

Ik vond er ook geen reet aan. Dijkstra en Ducrot wisten er ook geen chocola van te maken.

"Leg nog eens uit wat 'afzetten' is, Maarten"



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/07/2016 00:25 door Luijt.
Bromertà 05 juli 2016 00:23
Slimmerd 05 juli 2016 10:45
Dan gaat hij zelf harder fietsen, het zeikwijf!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen