Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Klassementrenners

Gepost door Erwina 
Erwina 05 juli 2016 20:25
Gaan de topmannen morgen los ???????
rustdag 05 juli 2016 20:30
Ik denk dat ze wel gas gaan geven, al is het alleen maar om Contador te testen. Tenminste dat zou ik doen.
JW 05 juli 2016 21:05
Ik denk het niet.
Niet zwaar genoeg om verschil te maken.
De kans dat er een of meer gegadigden voor een mooie klassering wegvalt lijkt me wel reëel.
Echt een etappe waar je de Tour niet kunt winnen maar wèl een goed klassement kunt verspelen.
Curzio 05 juli 2016 21:14
De vraag is ook of er een ploeg het verschil wíl maken. Van de gele trui zal het denk ik niet komen, die hebben een dubbel belang om niet door te trekken. Sky is er de ploeg niet naar om hun tactiek af te stemmen op de toestand van de tegenstand, die hebben nu eenmaal in het hoofd om op z'n vroegst vrijdag te gaan rijden en dan doen ze dat ook. Astana reed in een dergelijke rit vorig jaar in de Giro wel het peloton aan gort maar ik vraag me af of ze daar nu ook het lef voor hebben, denk het eigenlijk niet. Movistar dan misschien, maar dan waarschijnlijk nog meer voor een dagzege van Valverde dan voor het klassement.

Ik hoop met Contador op een rustig ritje voor het peloton en een mooie kopgroep die om de zege strijdt...
Slimmerd 05 juli 2016 21:25
Kom je hier nu elke dag een vraag stellen voor je Toto? Ik hoop datje gister toch wel Kittel hebt gespeeld en niet Richeze.
Pyama 05 juli 2016 21:45
Etixx voor geel.
Erwina 05 juli 2016 22:13
Linkebal 05 juli 2016 22:22
Hopelijk probeert Richie Porte iets
Johan 05 juli 2016 23:07
Aru deed het wel in zo'n etappe in de DL
Luijt 06 juli 2016 08:05
Richie probeert aan te sluiten in de Sky trein.
rustdag 06 juli 2016 08:10
Ik zat ook aan Astana te denken, als je Contador de tijd geeft om te herstellen, dan mis je misschien een podium plaats in Parijs. Sky en Movistar zie ik het ook niet snel doen. Maar voor Astana is dit een goede kans. Je moet je kans pakken, als je een belangrijke speler kan uitschakelen. Voor een aangeslagen renner is dit echt wel zwaar genoeg.. Helaas, want het zou erg jammer zijn voor de Tour.
Vittal 06 juli 2016 09:43
Etixx lijkt me toch echt de ploeg die het grootste belang erbij heeft om Sagan te lossen en het geel te pakken. Daarnaast hebben ze ook nog 2 kanshebbers voor de dagzege.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen