Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Contador geeft kopmanschap uit handen

Gepost door rustdag 
rustdag 09 juli 2016 19:47
Contador geeft kopmanschap uit handen


Alberto Contador heeft tegen Spaanse media bevestigd dat Roman Kreuziger vanaf nu de vrijheid krijgt om voor het klassement te gaan. De Spanjaard van Tinkoff verloor vandaag, in de tweede Pyreneeënrit, opnieuw meer dan anderhalve minuut op de andere favorieten. “Deze etappe was heel veeleisend”, zegt hij na de finish tegen de organisatie.


“Ik hoopte dat ik niet te veel tijd zou verliezen, maar het is niet anders. Ik deed wat ik kon doen”, aldus El Pistolero. “We gaan nu praten met de rest van de ploeg wat we gaan doen in de toekomst, want Roman Kreuziger is beter geplaatst dan ik ben.” Ook Rafal Majka lijkt groen licht te krijgen om voor etappezeges en de bollentrui te gaan.

“Het is verschikkelijk dat ik twee keer val in de eerste week en dan ook nog zoveel tijd verlies, nadat ik zo hard gewerkt heb om hier te staan”, zegt Contador. “Dat is wielrennen. Het gevaar is overal.”
rustdag 09 juli 2016 19:48
Het was al duidelijk, maar nu heeft hij het ookecht uit gesproken. Hopelijk gaat hij toch nog leuke dingen laten zien.
Shinzawai 10 juli 2016 11:57
Kreuziger had die vrijheid toch allang genomen?
cyclingfreakske 10 juli 2016 15:25
die zware valpartij door een wegglijdend voorwiel in het begin van de Tour eist zijn tol.... een ritzege zal nu prioriteit worden in week 3 - als hij zover geraakt.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/07/2016 15:35 door cyclingfreakske.
Slimmerd 10 juli 2016 15:28
smileys with beer neem er nog één!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen