Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Clement niet naar Lotto-Jumbo???

Gepost door Ridder Kale Knikker 
Ridder Kale Knikker 18 juli 2016 11:36
Vanmorgen in het doorgaans redelijk betrouwbare Brabants Dagblad mogen lezen dat Stef Clement niet naar Lotto-Jumbo gaat, omdat er vanuit het team geen interesse in hem zou zijn.

Nu moet ik zeggen dat ik dat onbegrijpelijk vind, aangezien ik Stef graag zou zien rijden in dienst van met name Steven Kruijswijk. Daar ik ervan uit ga dat er onder de prikkers iemand zit die wellicht beter geïnformeerd is, gooi ik hier even een balletje op. Wie weet hier meer van?
Westfalen 18 juli 2016 11:42
Heb het ook gelezen. Meer informatie zal ook wel niet naar buiten komen. Clement is natuurlijk nogal een uitgesproken persoonlijkheid met een verleden bij Lotto-Jumbo. Het zal daar wel mee te maken hebben. Hij heeft op de rustdag nog gesprekken met 2 WT-teams. Dus het zal wel goed komen.
Inigo 18 juli 2016 11:52
Onbegrijpelijk van LTJ
Hangmat 18 juli 2016 12:01
Vind ik te makkelijk gezegd. Wat zijn de financiele eisen? Past hij binnen het team? Wil Clement zelf daar rijden?
Slimmerd 18 juli 2016 12:07
Reed gisteren nog even de ballen uit zijn broek voor Van Garderen, maar bij BMC kom je ook niet verder dan één jaar natuurlijk
Eindhovuh 18 juli 2016 12:08
Volgens mij is die informatie van vóór zelfs nog de Dauphine.
Mogelijk is er sindsdien het één en ander veranderd hoe zowel LJ en Clement zelf tegen de zaken aankijken. Clement zal zelf sindsdien ook weer meer te eisen hebben. Want hij rijdt natuurlijk een fantastische tour, knechten, aanvallen en dan nog 24ste in het klassement staan.
Als ik Kruijswijk was zou ik hem er graag bij hebben, die liggen elkaar ook aardig dacht ik.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/07/2016 12:09 door Eindhovuh.
Tinuz 18 juli 2016 12:14
Dat leek inderdaad op een kleine sollicitatie van Steffi Clement...
Maar goed, Clement is een beperkte renner die nu sinds lange tijd weer aardig rijdt.
Nu niet meteen een renner waar je een huis op kan bouwen.
Slimmerd 18 juli 2016 12:23
Je hoeft er ook geen huis op te bouwen, maar als knecht lijkt hij mij een uitstekende toevoeging voor menig WT-team
Clavan 18 juli 2016 12:34
*



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/07/2016 12:34 door Clavan.
Sub Culture 18 juli 2016 12:50
Tja, wordt er later op het jaar 34.
Laatste jaren niks noemenswaardig gepresteerd.
Fuck het gegeven 'ervaring'.

Dan kies je maar beter voor een jong talent.
Pyama 18 juli 2016 13:01
Ik zou toch liever Clement als ploegmaat hebben dan pak m beet Vermeulen als ik in de rode trui rijdt.
Michael B* 18 juli 2016 13:17
Zal wel gaan rijden voor Fortuneo - Vital Concept of Bora of zo n soort ploeg.
Eindhovuh 18 juli 2016 13:25
Jij vond toch hij zijn fiets aan de wilgen moest hangen? Of heb je hem toch iets te vroeg afgeschreven?
Eazster 18 juli 2016 14:03
Clement ging van Belkin naar IAM om in eerste instantie zich volledig te concentreren op het chrono werk om zelf nog eens in de tijdritten te vlammen. Daar is helaas om welke reden dan ook niet veel van terecht gekomen (Is ook geblesseerd geraakt?) . Om dan nu als (Luxe) knecht nog een jaar te knechten en ervaring over te brengen op jongens die hij goed kent lijkt me toch een verstandig plan.
Hij is toch een heel pak beter dan pak em beet Tankink .



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/07/2016 14:04 door Eazster.
Ridder Kale Knikker 18 juli 2016 14:14
Ook ik begreep dat Steven en Stef elkaar goed liggen, mede daarom snap ik er niks van dat Stef blijkbaar niet in aanmerking komt voor een plekje in de enige WT-ploeg van het Vaderland.
Leon 18 juli 2016 16:08
Tinuz Schreef:
-------------------------------------------------------

> Maar goed, Clement is een beperkte renner die nu
> sinds lange tijd weer aardig rijdt. Nu niet meteen een renner waar je een huis op kan
> bouwen.

Volgens mij is Clement juist een van de weinige Nederlandse pure knechten die goed een berg op kan een goed tempo kan rijden.
Functioneert al een paar jaar prima bij IAM, en als hij eens voor eigen kans mag rijden levert dat vaak een top-20-plaats op.
Cyclad 18 juli 2016 18:24
Ik zeg het ook, onbegrijpelijk van Team Lotto Jumbo, temeer daar kopman Steven Kruijswijk al heeft uitgesproken voor de komst van Clement. Luistert TLJ niet naar de kopman?
Andere Peter 19 juli 2016 02:37
Wat gaf Brabants Dagbad als bron aan?

Dit kan onderhandelingsspel zijn van Clement. Als hij wat vage belangstelling heeft van TLJ. Die pas later concreet lijkt te zullen worden. Terwijl een andere ploeg Clement een deadline op kortere termijn heeft gegeven. Tsja, dan lek je zoiets om wat druk te genereren.
Ridder Kale Knikker 19 juli 2016 11:24
De bron was Clement zelf blijkbaar
Weserbergland 19 juli 2016 13:16
Vindt hem Maar een meefietser. Daar zijn er wel Meer van te koop.
Luijt 19 juli 2016 13:38
Clement rijdt sterk sinds hij weet dat zijn ploeg ermee stopt. Steeds in de subtop.

Geeft wel te denken...
Eindhovuh 19 juli 2016 13:44
Nou hé, heel raar dat hij in de maanden na de AGR niets liet zien.... En in andere jaren reed hij fit nooit goed bergop of in de tijdrit
Luijt 19 juli 2016 14:08
Ik weet het niet zeker, maar uit je woorden meen ik te kunnen op maken dat je het niet met me eens bent.

Ik kan er naast zitten hoor, maar voor mijn gevoel heeft Stef al jaren niet meer zulke klassementen gereden als hij dit jaar rijdt. En als dat beeld juist is, dan is er nog geen man overboord. Hij wil zich in de kijker rijden. Snap ik. Denk alleen dat ie dan in de voorbije jaren misschien ook wel een tandje harder had gekund. Geldt overigens voor die gehele ploeg I AM.
ton duk 19 juli 2016 14:12
Weserbergland Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vindt hem Maar een meefietser. Daar zijn er wel
> Meer van te koop.

ja, maar heel weinig daarvan hebben de Nederlandse nationaliteit...
gr
Cyclad 19 juli 2016 18:51
Stef hoeft nu niet te knechten, hè.
Reed al eens eerder top 12 in de Dauphiné, in welk jaar dat was zoek je zelf maar op.
Kortom, doe nu niet alsof Stef er al die jaren de kantjes van af heeft gelopen.
PVW 21 juli 2016 06:50
Clement gaf gisteren voor de camera's van de nos zelfs aan dat er helemaal geen interesse is. Alleen een aanbieding van de nos. Dat vind ik toch wel meer dan opvallend na deze twee weken.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen