Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Stef Clement in de Avondetappe

Gepost door Cyclad 
Cyclad 23 juli 2016 23:33
Wat een feest en wat een verademing. Veruit de beste uitzending van deze jaargang, met visie, positivisme, realisme, hoop, humor, stevige mening en prachtige anekdotes over Astana, LL Sanchez en vooral Jarlinson Pantano. Terugkijken morgen als je het vanavond gemist hebt!
Leon 23 juli 2016 23:37
Waarschijnlijk de beste Nederlandse topsporter qua teksten. Laat 'm lekker nog een paar jaar doorfietsen, maar daarna MOET hij een plek krijgen bij NOS, als duider/co-commentator/praatgast, of wat dan ook.
Slimmerd 23 juli 2016 23:39
De NOS heeft hem hopelijk direct vastgelegd, kan al niet wachten tot zijn analyses tijdens zulke programma's of als co-commentator. Buiten dus zeer sterk nog als coureur, een man met teksten en een mening!
Eazster 23 juli 2016 23:43
Heel verstandige ,maar ook sympathieke kerel. Had inderdaad leuke anekdotes, met een vlotte babbel. Wat een verademing inderdaad met een Rob harmeling die door zijn emotionele geaardheid vaak iets totaal niet kan duiden.
Volgens mij wil hij best graag met en voor Kruiswijk fietsen.
Luijt 23 juli 2016 23:52
Ik heb t gemist. Maar ik heb dit jaar sowieso meer genoten van de avondetappe dan in de jaren Smeets. Gisteravond bijvoorbeeld met Peter Winnen.

En niet te vergeten de uitzending met Wim Daniels.

Het presentatie duo heeft mijn sympathie.

Ik erger me - anders dan kennelijk vele anderen - niet aan Merijn de Vries en die emo-vriend neem ik gewoon op de koop toe.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/07/2016 00:01 door Luijt.
Kuiperberg 24 juli 2016 00:04
Zeker gaan kijken Luijt. Via een stream of weet ik wat. Een verademing die Stef Clement; kennis van zaken, makkelijke prater en humor. Top ! Zelfs Harmeling en drs. Nelissen werden er stil van thumbs up
D. Marrage 24 juli 2016 00:24
Velodroom 24 juli 2016 01:01
Ik hoor nu ene Mastodont de loftrompet afsteken over ene Tom Dumoulin. De tand des tijds, hè.

Ik heb Stef Clement zonet gezien bij Uitzending Gemist,
Prima kerel, maar om hem nu meteen zalig te verklaren. Hij is natuurlijk wel in de positie om gemakkelijker insider info te laten doorsijpelen.
Poels kan dat nu ook nog, maar zodra hij echt kopman wordt moeten we het toch maar afwachten.
merijntje mortirolo 24 juli 2016 01:25
Ik weet dat je dol bent op mErijntjes, maar de dame heet mArijn.

En doe godverdomme eens de groeten aan je vader.
Poggio 24 juli 2016 02:12
Laat Clement dan meteen maar co-commentariëren met Tjallingii. Die was de afgelopen weken regelmatig te horen bij Radio TdF en dat is ook een verademing, zeg. Kritiek hebben is makkelijk, maar het niveau van de huidige commentatoren is echt niet best.
ton duk 24 juli 2016 07:45
Ja, misschien wel de beste uitzending , deze met Clement
De meeste uitzendingen vond ik voldoende tot ruim voldoende...voor een zomerse Touravond
We zijn in ieder geval verlost van....
gr
Bromertà 24 juli 2016 10:51
Zet Clement naast of tegenover Lubberding, Herman erbij, en dan een wisselgast en je hebt gegarandeerd een amusant interessante nazit. Maar Clement gun ik nog wat jaartjes tussen de wielen. Voor Lotto NL is hij te kritisch en véél te intelligent/eigenwijs, bovendien lijkt me die geschiedenis met die tijdritfietsen nog niet uitgepraat, maar volwassen mensen moeten dat kunnen bijleggen.

Clement, Kruijswijk en Kelderman voor Giro en Vuelta. Waarom niet?
Slimmerd 24 juli 2016 10:56
Hij zei toch letterlijk dat hij wil rijden voor iemand die podium kan rijden in een grote ronde en daar zette hij Kelderman voorlopig nog niet bij. Geen idee hoe hij daarbij Kruijswijk over denkt, maar verwacht hem na gisteren gehoord te hebben niet bij LottoJumbo
Cecchini 24 juli 2016 11:22
Slimmerd dan heb je niet goed geluisterd toen na zijn opmerking over Kelderman door iemand aan de tafel aan Clement werd gevraagd "dus je wil niet naar
lotto Jumbo? " hij antwoordde dat bij LTJ ook ene Kruijswijk rondreed, en hij Kelderman er dan gratis bij kreeg.Voor Kruijswijk wil hij dus graag knechten.

De LTJ ploeg zo kennende vrees ik dat Clement daar overigens niet gewenst is. Clement is veel te eigengereid met een stevige en originele mening. Gezien het feit dat niemand bij LTJ buiten Zeeman met de pers mag praten, is de stelling dat Clement niet past binnen de bedrijfscultuur van LTJ redelijk bewezen.
Slimmerd 24 juli 2016 11:27
Dan heb ik die bijzin inderdaad even gemist, maar ik zou hem er graag zien, maar zijn eigengereidheid (die erg fijn is) zal inderdaad voor LottoJumbo er wel te veel aan zijn. Eenheidsworsten willen ze en geen mannen met een mening.
Andere Peter 24 juli 2016 11:32
Gevat, ja. Knap is dat Clement dit jaar twee keer in de Avondetappe verscheen. En in beide gevallen was het een dubbele sollicitatie. Als wielrenner voor 2017 (en waarom niet 2018?). En als duider/commentator voor de jaren daarna.

Met zijn wens om nog een jaar voor een kopman die podium kan rijden te willen rijden, lijkt hij mij ook welk een aardige basis te leggen voor ploegleiderschap.
Walnoot 24 juli 2016 11:42
Eens met Petertje. Clement is veel te verstandig om commentator te zijn, laat hem iets belangrijks doen na zijn fietscarrière. Misschien à la José eerst ploegleider worden en op latere leeftijd commentator.

Wel een held, natuurlijk, die Clement. Viel er toevallig in gisteren omdat een van mijn drinkgenoten het wilde zien, en was de enige keer dat ik met plezier heb gekeken. Zelfs die Nelissen is best te hebben als er andere mensen met verstand van zaken zitten die hem geen monologen af laten steken.
ton duk 24 juli 2016 12:25
Ik bevestig de bijzin
gr
Tinuz 24 juli 2016 14:05
Het lijkt erop dat Clement zichzelf opnieuw heeft uitgevonden. Lange tijd reed hij vooral anoniem zijn koersjes.
Prikdude 25 juli 2016 05:22
Nog steeds niet geprobeerd terug te kijken.
Columbus SLX 25 juli 2016 09:05
Ben een beetje verbaasd dat Clement het niet had over "banden"...

Ik weet niet meer welke etappe - maar dat was een shot van Pierre Roland in een afdaling, kliedernat, hij deed niks verkeerd - en hup, daar ging die... (die val dat hij meters en meters doorschoof). Nou - zou het zomaar kunnen dat ze standaard met bandjes rijden met de minste rolweerstand, die het meest soepel rijden. Uitstekend voor droog weer, voor een tijdrit... noem maar op... Maar die soepelste bandjes staan er niet om bekend dat ze het meeste grip hebben in bochten die er nat bij liggen..

Waar ik me zo over verbaas - die profploegen hoeven toch niet op een centje meer of minder te kijken? Ga naar je bandensponser en zorg dat je ook banden hebt voor slecht weer. Dat kost het je een paar watt extra aan meer rolweerstand of weet ik het wat. Maar je blijf tenminste overeind.

Is dit een gekke gedachte? Of sluit het aan bij die houding van Clement "denk na over de omstandigheden en pas je daar op aan" (zijn gesprek met Kelderman over dat 3 spaaks voorwiel bij de tijdrit).



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/07/2016 09:05 door Columbus SLX.
Koppi 25 juli 2016 09:13
Kan 't niet meer helemaal terughalen, maar volgens mij had hij het juist wél over banden (slicks). Voor inderdaad, nat/droog/half nat wegdek.
Columbus SLX 25 juli 2016 10:03
... mail gezien Koppi.

Sorry - dan ligt het aan mij.
(heb niet alles kunnen volgen)
ton duk 25 juli 2016 11:16
Koppi Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kan 't niet meer helemaal terughalen, maar volgens
> mij had hij het juist wél over banden (slicks).
> Voor inderdaad, nat/droog/half nat wegdek.

ja,klopt
gr
Luijt 25 juli 2016 14:58
Inmiddels gezien. Inderdaad fijne verhalen van Stef.

De conclusie mag toch wel zijn dat de gasten dit jaar veel meer de kans kregen te shinen dan onder Mart.
Biti 25 juli 2016 15:27
Waarom zou hij dan per se naar Lotto-Jumbo moeten gaan. Vermoeiend, elke Nederlandse renner die wat presteert, moet opeens naar Lotto-Jumbo. Liever niet eigenlijk. Zou zuur zijn als hij moet gaan knechten voor figuren als Kelderman.
Eazster 25 juli 2016 16:33
"De conclusie mag toch wel zijn dat de gasten dit jaar veel meer de kans kregen te shinen dan onder Mart"

Dat is 100% waar als verbleef ik wel altijd graag op Planet Mart. Als dat niet het geval is word je er natuurlijk door verzwolgen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen