Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Chinese stagiair LottoNL-Jumbo

Gepost door D. Marrage 
D. Marrage 02 augustus 2016 21:45
Quote
SEG
Zhihui Jiang joins Team Lotto NL Jumbo Cycling as trainee! After 2 years of intense work together, we’re really proud to see him have the chance to show himself at the highest level of pro cycling. Zhihui the first Chinese to reach this level coming through a European development team. We know we scouted one of the best talents in Chinese cycling history and look forward to see him further succeed in this new phase of his career!
FB SEG
PCS Jiang
Heisenberg 02 augustus 2016 22:03
Die uitslagen lijken nergens op. Onbegrijpelijke zet van TLJ.
D. Marrage 02 augustus 2016 22:06
Uithangbord voor in de Ronde van Hainan?
Onbegrijpelijke actie inderdaad.
SS3000 02 augustus 2016 22:06
Zeer constante renner: dnf
Slimmerd 02 augustus 2016 22:11
Welke sponsor komt er mee?
JvR 02 augustus 2016 23:39
Ik mag toch hopen dat ze hier een hele grote pot geld voor krijgen van iets of iemand.
Sticky Bottle 03 augustus 2016 00:17
SS3000 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zeer constante renner: dnf


Soort Chinese Kai Reus dus? Die heeft ook na zijn geslaagde vlucht in de Omloop geen koers meer uitgereden. Nog geen enkele keer in het shirt van Roompot een wedstrijd gefinished
Andere Peter 03 augustus 2016 01:36
En ik vind het dan weer onbegrijpelijk dat mensen dit onbegrijpelijk noemen.
Tube 03 augustus 2016 06:45
Schijnt vooral in de bus heel belangerijk te zijn voor de sfeer. Kan daarnaast goed koken en is onderdeel van de deal
met Lobata een fan van Chinees eten.
Arriere de la course 03 augustus 2016 07:12
Nu maar hopen dat ie op zn fiets blijft zitten. Daar heeft ie aardig moeite mee normaliter.
ton duk 03 augustus 2016 07:53
Wel knap van SEG.....misschien komt er nog een andere renner mee in de deal winking smiley
gr
Von Kármán 03 augustus 2016 09:15
Schijnt een echte breakaway killer te zijn.
Shinzawai 03 augustus 2016 10:30
Leg het eens uit dan, hebben de sponsoren belangen in China?
Slimmerd 03 augustus 2016 11:30
Vast niet, maar AP kan het toch niet eens zijn met de rest...
Arsimo 03 augustus 2016 11:34
Ach, het is maar een stage voor de rest van het seizoen - het is geen echt contract.

Heeft die Chinees mogelijk prive sponsors (of rijke familie, iets anders?) en krijgt de ploeg boven of onder de tafel flink betaald om hem in een aantal koersjes (najaars semi klassiekertje in Vlaanderen, kleine etappekoersje) te laten meedoen?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/08/2016 11:35 door Arsimo.
cyclingfreakske 03 augustus 2016 12:38
in Vlaanderen word dat met zekerheid een DNF
Cecchini 03 augustus 2016 13:54
AP is nu al 2 uur stil.. Hij heeft toch meer moeite zijn gelijk te halen dan normaal het geval is. Wij mede prikkers mogen langzamerhand gaan hopen.
Luijt 03 augustus 2016 14:58
Nee, er komt zeker nog wat.....

By the way, ik betrap mezelf er op dat ik het misschien ook nog niet zo'n slechte zet vind van LJ. Zo'n Chinees in de gelederen levert natuurlijk ongetwijfeld exposure op in China voor de ploeg. Kan handig zijn als er nog eens op zoek gegaan moet worden naar een nieuwe (co-)sponsor.

Of ie kan fietsen weet ik niet, kennelijk niet, als ik de reacties hier zie.

Dat ie lekker kan koken is een pré natuurlijk.
Walnoot 03 augustus 2016 15:32
Zal niet om louter sportieve redenen gehaald zijn toch? Zie dat zijn beste uitslag vorig jaar uit een 1.2 tijdrit is, 17e van 23 finishers. Maar toch maar op tweeënhalve minuut gereden in 33km door Filippo Ganna, jeweetzelf, de winnaar van de Tourproloog van 2020, dus een klein beetje fietsen kan onze Jiang wel.
cyclingfreakske 03 augustus 2016 19:06
zal allicht ook om commercieele redenen zijn, beetje zich op Aziatische bodem laten zien en misschien extra geld voor het team qua sponsoring ? of hopen ze daarop....?
Eazster 04 augustus 2016 04:50
Ja fijn voor de sponsoring idd.
Geeft verder een goed signaal voor de rest van de ploeg.
Het niveau hoeft er niet te zijn.
We gaan het zien met deze chinese fortunecookiebakker.
Jacco Banaan 04 augustus 2016 08:55
Komt waarschijnlijk uit de koker van dhr. Plugge. Lijkt op een gevalletje Joop de Gans. Wat je met een 'dikke' portemonnee wel niet allemaal kan bereiken. Kan iemand dan gelijk aan die chinees vragen hoe het komt dat je bij ieder Chinees restaurant in NL, exáct dezelfde Bami krijgt?
Luijt 04 augustus 2016 09:32
Hoe is ie qua Pokemon go?
zumsteg 04 augustus 2016 15:18
En op dezelfde stoelen zit, naar dezelfde vazen kijkt en van dezelfde bedrijfskantine-achtige borden eet?
Carlos Danger 04 augustus 2016 16:18
Logisch. Is alles in handen van één familie.
JW 04 augustus 2016 16:23
Moeilijk, dat Chinees.
Maar als je de nummers maar weet, dan kom je al een heel eind.
Andere Peter 05 augustus 2016 01:05
Door te zeggen dat je het onbegrijpelijk vindt dat mensen iets onbegrijpelijk noemen, zeg je natuurlijk niet dat je het begrijpt. Er zijn hier genoeg plausibele potentiële verklaringen voorstelbaar om dit niet onbegrijpelijk te noemen. Welke daarvan dan waar is (zijn), dat weet ik natuurlijk niet. Maar dat hoeft ook niet om het onbegrijpelijk te vinden (een taxatie dus) dat mensen dit onbegrijpelijk noemen.

De meeste van die redenen zijn hier wel genoemd. En niet per se sportief. Ik zou daaraan willen toevoegen dat je soms bij samenwerking met partners gewoon goodwill kweekt zonder direct zwart op wit te hebben wat je ervoor terugkrijgt.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/08/2016 10:20 door Andere Peter.
Bromertà 05 augustus 2016 09:57
De hangende vraag is of het een afhaal- of ophaalchinees betreft. Meestal krijg je er kroepoek bij, dus dat zit sowieso wel goed.

Hier een reportage over de ophaalchinees.
Luijt 05 augustus 2016 09:58
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen