Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Cancellara - Armstrong

Gepost door RikdeKraam 
RikdeKraam 11 augustus 2016 23:17
Op Twitter heeft Armstrong Cancellara impliciet in verband gebracht met Fuentes door te reageren met 'Luigi', verwijzend naar de naamgeving van iemand op de Fuentes-lijst.

Dat wordt inmiddels overgenomen door L'equipe: [www.lequipe.fr]

Voor degene die aan Twitter doet: Thomas Dekker reageert op Armstrong weer met 'it wasn't me'. Volgens mij reageert hij daarmee op de tweet van Trek dat Cancellara wereldkampioen is geworden en niet - zoals Armstrong doet door Luigi te noemen (de schuilnaam van Dekker in de Fuentes-lijst) - Thomas Dekker. Als ik deze conclusie kan trekken (of zie ik het mis?), dan is het toch verbazingwekkend dat zo'n toonaangevende krant hier zo de mist mee ingaat.

Daarnaast, wat is er tussen Cancellara en Armstrong gebeurd dat Armstrong zo'n steek onder water geeft? Heeft iemand een idee wanneer die vete begonnen is?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/08/2016 23:17 door RikdeKraam.
Tinuz 11 augustus 2016 23:22
Weinig twijfel dat Cancellara in het verleden bij d'n Luigi pizza's heeft gegeten, net als Thomas Dekker en een rits anderen.
Cancellara heeft de dans steeds kunnen ontspringen en nooit een doping straf uitgezeten.
merijntje mortirolo 11 augustus 2016 23:26
Ik 'doe' aan twitter en heb het inderdaad gelezen. Ik denk dat je de juiste conclusie trekt.

Lance Armstrong is een enorme debiel.
merijntje mortirolo 11 augustus 2016 23:30
Aanhakend op/bij Tinuz: Cancellara (zeker die van gister) vertrouw ik 'natuurlijk' ook niet. Maar ach, ik houd van de koers mede omdattie/zij zo vuil is,
Koppi 11 augustus 2016 23:40
't Zal wat wrok bij Armstrong zijn. 'Ik wel gepakt, jij met al je overwinningen niet.' Kan me d'r iets bij voorstellen.
Remember Hamilton: [wielrennen.startpagina.nl]
Ben 11 augustus 2016 23:48
Zeker die van gisteren? Wat een gelul, als Kwiatkowski had gewonnen met een geblondeerde kop had ik me verbaasd, dat Cancellara een tijdrit wint van Chris Froome en een geblesseerde/net herstelde Tom Dumoulin is voor mij geen reden tot paniek
merijntje mortirolo 12 augustus 2016 01:25
Geen paniek hier, baby, ik was wel oprecht verbaasd.

Ik had gister JWC op bezoek en, zonder hem woorden in de mond te willen leggen, ook hij stond wel enigszins versteld.

Ik had Cancellara, hoe tof en sterk en stoer en misschien-zelfs-wel-geweldig ik hem altijd gevonden heb, dit niet meer zien doen.

tBlijft koerrrrs, dus we weten: over twee (desnoods vijf) jaar is de uitslag van gisteren anders.

Hoeveel zou Thomas Dekker eigenlijk van Cancellara gekregen hebben?
predator 12 augustus 2016 06:08
Tinuz Schreef:
-------------------------------------------------------
> Weinig twijfel dat Cancellara in het verleden bij
> d'n Luigi pizza's heeft gegeten, net als Thomas
> Dekker en een rits anderen.
> Cancellara heeft de dans steeds kunnen ontspringen
> en nooit een doping straf uitgezeten.

Eh, op grond waarvan? Linkje aub.
predator 12 augustus 2016 06:16
Zelf gevonden, is dat Hamiltonverhaal.
lodjan 12 augustus 2016 06:44
Die bloedzakken zijn toch vrij gegeven? Wordt er niets mee gedaan?
Bummetje 12 augustus 2016 08:37
Waarom doet Armstrong zo sneu terwijl hij zelf nog goud pakte bij de dames?
ton duk 12 augustus 2016 08:55
merijntje mortirolo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoeveel zou Thomas Dekker eigenlijk van Cancellara
> gekregen hebben?

Thomas is aan het golddiggen bij en met een Amerikaanse miljonaire....ach,elk beetje is meegenomen
gr
Walnoot 12 augustus 2016 09:50
Tja, lekker boeiend. Dat Canc of een supermens is of dope nodig had om de in de zero's de andere geprepareerden van het kaliber Flecha, Boonen, Ballan, Pozzato, Rogers, Zabriskie te kunnen verslaan, weten we natuurlijk al lang. Iedereen die toen veel won is per definitie 'verdacht'. Lekker boeiend. Zou het zelf in ieder geval leuk vinden als Boonen tweede wordt in Qatar.
Inigo 12 augustus 2016 10:00
Over "TD" gesproken..
Inmiddels aardig Wellens look-a-like aan het worden

[pbs.twimg.com]
Super Grover 12 augustus 2016 11:03
cyclingfreakske 12 augustus 2016 11:55
het dateert uit de Radioshack periode waar op een gegeven moment, Cancellara geen blad voor de mond hiel en zowel op Bruyneel en vooral Armstrong schoot.
Ook de kritiek werd een onderdeel in het USADA rapport tegen Bruyneel en Armstrong.

vermoed word dat sinds de terugkomst van Armstrong in het peleton, er tussen die 2 wrijving is, en anderzijds ARmstrong de positie van Cancellara binnen Radioshack, nooit heeft geaccepteerd.
maw... dat is al lang bezig, maar nu ziet Armstrong wel een kans om op de OS medaille een smet te werpen door geruchten te verspreiden.
zijn manier van wraaknemen.
Armstrong blijft gewoon een arrogante l**
cyclingfreakske 12 augustus 2016 12:17
Cancellara kent vanaf de jeugdjaren een geleidelijke groei. hij was altijd de betere, en die progressie zette zich later ook door zonder opmerkelijke verschillen.

Van Armstrong bij zijn debuut, zag je al na 1 a 2j dat er veel niet klopte. er waren toen al renners die er hun bedenkingen bij hadden.
maar bij de comeback na zijn kankerperiode, wist men het erg zeker maar zei men niks, want hij was pas van teeltbalkanker gerevalideerd.
Bleek later dat hij als vanouds weer aan de hormonen zat, ditmaal binnen een programma gekoppeld aan epo.
Bromertà 12 augustus 2016 12:22
[CF]De vermoei word naar het witte brood gestuurd. Daar kan nieman tomheen. De geschiet van der Canc kwam uit een andere ruif. Progressief in t peliton aanschuiven tot de massa afneemd. Luigi de warrièr staat in de sterren, vanaf zijn gewelf onder de goedkeuring van 53X12. Bloedzakken van de vrouwendoktor met ozin verreikd als GvA niet vermogend kan, maar 100 kilometer van thuus. Toch dik Olym pies.

De oude vete herhaal wat van toepassing is of kruis door.

duidelijker?[/CF]
cyclingfreakske 12 augustus 2016 13:19
herhaal aub...dit is best leuk. je komt nog niet genoeg in de buurt, dus blijf uw best doen.
Frederik D. 12 augustus 2016 17:36
Cyclad 12 augustus 2016 18:41
Volledig eens met merijntje.
Halve zool, die Armstrong. Wat heeft hij eigenlijk nou zelf gepresteerd? winking smiley
Hoentie 13 augustus 2016 10:00
smiling bouncing smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/08/2016 10:01 door Hoentie.
Andere Peter 13 augustus 2016 11:09
Quote
RikdeKraam
...verbazingwekkend dat zo'n toonaangevende krant hier zo de mist mee ingaat.

Zover ik zie doet L'Équipe hier alleen verslag van de tweets, met enige feitelijke duiding over de naam Luigi.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen