Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Sprinttrein lotto

Gepost door bakfiets 
bakfiets 17 augustus 2016 12:24
Zal het niet slim zijn van lotto om timmer, veelers en curvers over te nemen van giant? Hebben geen echte sprinter meer om voor te werken en ontzettend veel ervaring in dit werk. Kan Hofland ook baat bij hebben.
Ger 17 augustus 2016 12:44
Timmer heeft een 2-jarig contract bij Giant getekend en het contract van Veelers loopt ook nog door
Slimmerd 17 augustus 2016 13:27
Ze hebben o.a. Matthews, Sinkeldam en Arndt als sprinters volgend seizoen, lijkt me dat Giant graag zelf zijn trein behoudt.
ton duk 17 augustus 2016 13:29
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ze hebben o.a. Matthews, Sinkeldam en Arndt als
> sprinters volgend seizoen, lijkt me dat Giant
> graag zelf zijn trein behoudt.

Dan moeten ze Sinkeldam wel laten sprinten.......
gr
Slimmerd 17 augustus 2016 13:35
Met Degenkolb weg, gaat dat misschien wat vaker gebeuren.
cyclingfreakske 17 augustus 2016 14:22
voor plaats 40 ?
ik zie hem vooral als een goede lead out, maar daar houd het dan ook op.
Shinzawai 17 augustus 2016 14:28
Kruijswijk wacht nog steeds op de beloofde versterking bergop.
Walnoot 17 augustus 2016 14:33
Jij hebt er dan natuurlijk ook de ballen verstand van.
Brieske 17 augustus 2016 14:38
Groenewegen eerst maar eens ontwikkelen als sprinter, geef hem daar de tijd voor voordat je zo'n jongen een trein geeft.

Groet
SS3000 17 augustus 2016 15:22
Nog maar 8 plekken te vullen bij Lotto.....
Nog maanden nieuws....
cyclingfreakske 17 augustus 2016 15:35
oja ?
waar zit jou "kenners" uitleg ??
zijn erelijst van de afgelopen 5j spreekt voor zichzelf.
kijk naar zijn werk voor de sprinters in die jaren en het spreekt voor zichzelf.

hij is een goed renner, maar als sprinter voor een zege tegen de grote kanonnen ? nope....
iWil hij zich als volwaardig sprinter manifesteren, zal hij in 2017 moeten bevestigen. bovendien heeft hij zijn waarde als lead out bewezen,



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/08/2016 18:40 door cyclingfreakske.
Walnoot 17 augustus 2016 16:11
Wat brabbel je nou man, ik zeg niets van dat alles.
Eindhovuh 17 augustus 2016 16:35
Hoe goed Sinkeldam is weet ik niet. Maar hij heeft natuurlijk ook maar weinig kansen gehad om zelf te mogen sprinten.
Klopte vorig jaar in Berlijn nog bv wel Bennett, Ciolek en McLay. en in 2014 ook aardige resultaten.

Ik denk zelf overigens dat Sinkeldam zelf meer kansen ziet in de klassiekers.
Shinzawai 17 augustus 2016 16:36
Lotto, Greipel? Heb ik een transfer gemist?
Goozzer 17 augustus 2016 17:06
Trein is zo achterhaald, tegenwoordig willen ze op die leeftijd een eiped...
Slimmerd 17 augustus 2016 17:37
Het is weer een warboel van woorden, die wij zelf af en toe anders moeten lezen om het te kunnen begrijpen wat er wordt bedoeld.
Pyama 17 augustus 2016 17:50
Eerst maar eens aan bakfiets vragen welke lotto hij bedoeld.
Cyclad 17 augustus 2016 19:07
Man man, wat maak jij jezelf belachelijk. Niemand beweert hier dat Sinkeldam een topsprinter is. Wel dat hij soms voor eigen kans leuke uitslagen kan rijden. Sinkeldam is geen sprinter, wel snel en vooral strek. Jouw reactie is echt overtrokken. Walnoot is wel de laatste die Nederlanders hoger inschat dan ze zijn. Je reageert onvolwassen, en dat voor zo´n ouwe man.:-)
Cyclad 17 augustus 2016 19:08
Juist. Denk ook dat er bij Ramon wat angst in is geslopen na dat ongeval in januari. Hij heeft zich dit seizoen nergens getoond in een sprint. Kan daar best iets mee te maken hebben.
Leon 18 augustus 2016 02:31
Plus de volgende grote Duitse sprinter Phil Bauhaus.
bakfiets 18 augustus 2016 08:56
ik bedoel de nederlandse lotto, die willen graag doorgroeien met hun sprinttrein, en dan lijken deze ervaren mannen mij perfect.
El Chaba 18 augustus 2016 12:48
cyclingfreakske 18 augustus 2016 14:37
je zeg tdat ik er de balle nvan ken, terwijl ik gewoon zeg hoe het in elkaar zit en op welke basis ze hem hebben binnengehaald. niks meer dan dat.
Hij zal wellicht zijn kas krijgen, maar het idee dat hij als sprinter opgepikt en het daar moet doen, is te ver wegdromen.
Walnoot 18 augustus 2016 14:46
Dat zeg ik, je brabbelt. Sinkeldam rijdt nog steeds voor de ploeg die hem heeft aangetrokken als nationaal beloftenkampioen en winnaar van Roubaix bij de beloften. Dat was niet met de voorbedachte plan om hem de komende zes seizoenen sprints aan te laten trekken.
cyclingfreakske 18 augustus 2016 14:47
de topicstarter zal dat zijn... je hebt lotto soudal en lotto jumbo... en dat is hier onduidelijk in de titel.

ik weet dat lotto soudal interesse had voor hem. hoe de zaken met Sinkeldam zijn verlopen heb ik niet opgevolgd.
ook over het feit heen gelezen dat iemand hem eerder noemde bij het Giant team 2007, voor de sprint. my bad.


er vraagt ook iemand zich af over welk lotto het gaat) aangaande de topictitel



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/08/2016 18:44 door cyclingfreakske.
cyclingfreakske 18 augustus 2016 15:03
over onvolwassen reageren gesproken....

de reacties die ik en enkele anderen heel vaak hebben genegeerd, waren van het peutertuin niveau. EN erg intolerant.
maar zagen dat er weinig newbies zijn op dit forum..
nu ja wat dacht je als je je gedraagt als een stel eikels....... heb het al eens gezegd... je zit perfect op koers om het inteelt forum te blijven van de wielersites.
Dat ik fouten maak weet ik, en een ander doet dat soms ook... no problem. ik ben niet te beroerd om dat ook te zeggen en correcties te doen.
Ook weet ik dat ik soms een scherpe toon zet, rechtoe rechtaan..... je kunt er tegen of niet.. blijkbaar is dat vaker een probleem. Wen er maar aan.... grinning smiley
Maar voor sommige anderen hier blijft de blindenbril wel op, iets toegeven word dan blijkbaar moeilijk en volgen soms de kinderlijke reacties

wel, als het jullie niet aanstaat, deleten deze account !!!



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/08/2016 18:16 door cyclingfreakske.
cyclingfreakske 18 augustus 2016 15:22
hoi Bakfiets... pas het even aan in het topic...
dan is het voortaan voor iedereen duidelijk en maken ze niet de link naar Lotto soudal zoals ik
winking smiley
Walnoot 18 augustus 2016 15:32
Niemand suggereert hier dat Sinkeldam naar welke Lotto dan ook zou gaan, de mens ligt vast bij Giant. Het gaat erover of hij zich voor Giant zou kunnen mengen in sprints volgend seizoen. Dat heeft hij de afgelopen jaren met enige regelmaat gedaan. Dit jaar niet, maar je zou voor minder als je seizoen begint met van de weg afgeschraapt worden nadat je bijna dood bent gereden. Niemand beweert dat het een topper is, maar de kans dat hij volgend jaar resultaten neer gaat zetten is uitermate reëel.

Dus: beter lezen, pikkie. En die suggesties dat je zoveel hebt gezien lekker weglaten, of vertellen wat je te vertellen hebt. Als je er over wil pochen, moeten we wel weten waar je het over hebt.
lodjan 18 augustus 2016 18:02
Want je wist niet dat Hofland bij Jumbo rijdt?
cyclingfreakske 18 augustus 2016 18:36
SInkemdam beoordel ik op de afgelopen 5j, Ik heb niet alles 100% gelezen, topictitel ging over de lotto trein.. en ik dacht richting Soudal lotto.
zag de naam Sinkeldam passeren enz.. oke.. dat van Giant zag ik niet. en leid tot meer verwarring.
no problem, toegegeven. . te snel en fout gelezen. dus fout beoordeeld
Ik hou niet v van opscheppen, ik probeer bepaalde analyses te maken van situaties in wedstrijden, waar sommige dingen niet zijn wat ze lijken op tv en soms helemaal anders word geinterpreteerd of naar voor worden gebracht.
Of zaken ter discussie stellen dat niet alles gelinkt is aan doping, maar soms ook aan omstandigehden. EN dat de publieke opninie niet boven de regels staat (bv bijvoorbeeld Armistead met 2 missers en 1 geschrapte grinning smileyus volgens de regels in competitie blijft. Ongeacht wat de rest denkt...



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/08/2016 18:53 door cyclingfreakske.
cyclingfreakske 18 augustus 2016 18:56
reden van men eigen foute interpretatie aan de hand van vooral de topictitel en een stukje dat ik niet helemaal had gelezen., staat er al... wat correcties aangebracht om het niet nog vreemder smileys with beer te laten lijken.
winking smiley
cyclingfreakske 18 augustus 2016 18:58
dus toch lead out...

met de samenstelling van 2017, krijgt hij op papier meer vrijheid. We zullen zien of hij de verwachte rol kan waarmaken en dat opstapje kan maken.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/08/2016 18:58 door cyclingfreakske.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen