Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Maxime Bouet

Gepost door spirits guide 
spirits guide 08 september 2016 23:20
Heldhaftige aanvaller, protagonist en branieachtige sprinter, of matige matennaaier en nodeloos sticulerend coureurtje? Wat vinden jullie?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/09/2016 23:21 door spirits guide.
Cecchini 08 september 2016 23:56
Een heel vervelend mannetje, met een palmares dat er nauwelijks toe doet. Wel passend binnen de normen en waarden die de Etixx ploeg uitdraagt. Een beetje ook het Terpstra karakter. En eerlijk gezegd, hij verdient eigenlijk geen topic, die Bouet.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/09/2016 00:41 door Cecchini.
Slimmerd 09 september 2016 00:33
Volgend jaar geen Etixx meer natuurlijk, voor mij een nietszeggende coureur
cyclingfreakske 09 september 2016 16:58
een van de minst geliefden van het peleton...word getolereerd, meer niet.
de dag dat ze een prijs moesten uitdelen om hem van de baan te rijden, zou een bijna voltallig peleton aan de slag gaan.
professionaliteit s gebrek kan je hem niet verwijten, maar o zo moelijk karakter.
MarcoV 09 september 2016 22:53
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een heel vervelend mannetje, met een palmares dat
> er nauwelijks toe doet. Wel passend binnen de
> normen en waarden die de Etixx ploeg uitdraagt.
> Een beetje ook het Terpstra karakter. En eerlijk
> gezegd, hij verdient eigenlijk geen topic, die
> Bouet.


Voelt het goed, Checchini, om mensen die je niet kent nare mannetjes te noemen vanachter je toetsenbordje? Heeft ie een keer je tegengas geboden op de prikpagina? Of heb je ook echt iets te melden? De man was in elk geval een keer 2e deze Vuelta, dat kunnen er niet heel veel zeggen ... Heb de man ook niet op kopstoten of dat soort werk kunnen betrappen. Maar de 50+ fractie van deze pagina weet blijkbaar beter ...
Cecchini 09 september 2016 23:20
Ik ken Ronaldo ook niet persoonlijk, en met mij velen anderen, maar heel raar, hij wordt door veel mensen niet bepaald gewaardeerd. Dat is zijn uitstraling. Ik heb die Bouet (met zijn beperkte palmares) toch een paar keer tijdens deze Vuelta stennis zien maken, alsof het een grote vedette is (ik rijd bij het grote Etixx, dus ik bepaal hier de koers). De topic opener was klaarblijkelijk het ook al opgevallen, anders had hij die topic niet geopend me dunkt. Terpstra is in interviews en op bepaalde momenten in de koers (ik kan mij een Eneco editie herinneren) een zeer verwaand mannetje. Ook hem ken ik niet, jij waarschijnlijk ook niet, maar ik zie wel een koers met renners en hun gedragingen. Je wilt toch bijvoorbeeld ook niet zeggen, dat Peter Sagan één van de velen is. In jouw visie zou je dus ook niet kunnen zeggen, dat je een renner een sympathieke uitstraling heeft. Tsjee zeg, een keer 2e in de Vuelta, dat wist ik niet. Dan ben je wel een hele grote.
cyclingfreakske 10 september 2016 00:02
ik ken persoonlijk wel wat renners die hem liever het ravijn inrijden dan er 1 woord mee te wisselen. omhoog gevallen vewaand nest is het.
Cyclad 10 september 2016 10:21
MarcoV Schreef:
-------------------------------------------------------
> Cecchini Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Maar de 50+ fractie van
> deze pagina weet blijkbaar beter ...


Wie is er dan nog meer 50+ (behalve JW, Cecchini en ik?
CF toch niet? Schrijft als een schooljongen ;-)

Overigens inhoudelijk met je eens, ik snap ook niet hoe iemand die een renner niet kent kan zeggen wat er mis is aan Bouet. Over Terpstra gaan ook nare verhalen, terwijl het toch best een aardige jongen lijkt.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/09/2016 10:24 door Cyclad.
MarcoV 10 september 2016 10:29
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik ken Ronaldo ook niet persoonlijk, en met mij
> velen anderen, maar heel raar, hij wordt door
> veel mensen niet bepaald gewaardeerd. Dat is zijn
> uitstraling. Ik heb die Bouet (met zijn beperkte
> palmares) toch een paar keer tijdens deze Vuelta
> stennis zien maken, alsof het een grote vedette is
> (ik rijd bij het grote Etixx, dus ik bepaal hier
> de koers).

Oh als je dat in post 1 uitlegt had ik het beter gesnapt, ik heb dat gemist. Natuurlijk hoef je niet bij iemand thuis te komen om een mening over hem te hebben, anders werd deze pagina ook zo dun, maar ik miste oprecht waar Bouet nu in opvalt ...
JdB 10 september 2016 13:54
Cyclad Schreef:
-------------------------------------------------------

>
> Wie is er dan nog meer 50+ (behalve JW, Cecchini
> en ik?
> CF toch niet? Schrijft als een schooljongen ;-)
>

Ik meld me.
El Chaba 10 september 2016 13:56
Ik meld me over een week..
lodjan 10 september 2016 14:15
Ik begin volgend jaar.
Koppi 10 september 2016 15:31
Ik al bijna vijf jaar. De mildheid zelve dus. Bouet, Terpstra, Voeckler; van mij mogen ze, al zullen het vermoedelijk nooit m'n vrienden worden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen